Real time pitch shift vst sampler?

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Bestaat er een real time pitch shift vst sampler, die samples kan afspelen zoals Rolands VP9000?

Dus die een sample afspeelt waarbij alleen key veranderd van de sample - en je hem dus over je keyboard kan bespelen, maar waarbij de lengte en tempo van de sample gelijk blijft..

Je kan natuurlijk een pitch shift vst achter je vst sampler zetten maar ik heb nog geen goede gevonden die snel en zonder latency werkt..

Het gaat dus eigenlijk om een sampleplayer...

Ik gebruik Ableton.. Pitch pitcht de sample... bijvoorbeeld een drumloop speelt dan een key hoger, maar OOK sneller..

Ik wil een sample over mn keyboard afspelen zonder dat die qua afspeeltijd veranderd.. dus alleen qua toon.. En dat dus realtime..

Laatst gewijzigd:
Native Instruments Kontakt kan dit. Time machine heet die modus. Als ik het goed heb.
Ik vraag me eigenlijk af waarom deze optie niet in Maschine zit zoals bij de Akai MPC. Daar heb je Patch Phrase.

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heeft Waves er een.. Zit in een Waves bundle.. Heb die vorige week een paar seconden geprobeerd, ik weet dus niet zeker of het wat is!

Zoek ook eens op KVR, er zijn vast wel wat gratis plugins te vinden die dit doen.

je kan toch "Warp" gebruiken?

Daarvan de pitch knop aan je keyboard toewijzen.???

Back