Garantie bij tweedehands aankoop?

Ik heb van de zomer een Volca Beats op marktplaats gekocht met aankoopbon van Coolblue.
Na 2 dagen begon het plastic wat over de triggers zat in het linkerhoekje te kraken,licht los te laten dus. Echt uiterst irritant,dus ik gebeld en teruggestuurd. Werd keurig overgezet op mijn naam en 3 dagen later had ik een splinternieuwe in huis.
Coolblue bij de toffe peren dus.

Da's lachen, de CoolBlue van de koelkasten etc ? Leuk dat die ook muziekspullen verkopen!

Da's lachen, de CoolBlue van de koelkasten etc ? Leuk dat die ook muziekspullen verkopen!

Ja die! Wist ik ook niet,die gozer van marktplaats zei nog dat ze bekend staan om hun goede service. Nou,dat bleek. Ze zullen niet bijster veel interessants hebben,maar de service is prima.

Ja die! Wist ik ook niet,die gozer van marktplaats zei nog dat ze bekend staan om hun goede service. Nou,dat bleek. Ze zullen niet bijster veel interessants hebben,maar de service is prima.

Haha dezelfde dus, klinkt goed. Trouwens helemaal vergeten, ik heb daar ooit toch ook onderstaande koelkast gekocht.... ;-)

Attachments

• koelkast.jpg
    koelkast.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 106
De toffe peren:

Bax-Shop

Feedback

CoolBlue

De Afdeling No Transfer:

Thomann

Weten we nog niet

KeyMusic

Denk je dat Thomann echt gaat checken wie wat dan opstuurt? Dus , zeg, ik koop van iemand iets met nog 2 jaar garantie en IK stuur het terug (met aankoopbon van die ander)?

Ok, dat je de aankoopbon nog nodig hebt lijkt me wel logisch.

Denk je dat Thomann echt gaat checken wie wat dan opstuurt? Dus , zeg, ik koop van iemand iets met nog 2 jaar garantie en IK stuur het terug (met aankoopbon van die ander)?

Ok, dat je de aankoopbon nog nodig hebt lijkt me wel logisch.

Geen idee, wrsch gaat het wel goed, maar it doesn't hurt to know of you er wat aan hebt - voordat je iets duurders overneemt waar nog een bult aan garantie op zit.

De Tho-Mann was vrij uitgesproken in z'n reactie, dus het zou me niet verbazen als zij inderdaad ook even naar de komma's kijken.

Heb bij zeldzame 'eigen' garantiegevallen bij Thomann trouwens niets dan vlotte soepele medewerking ervaren.

Laatst gewijzigd:
Back