NI Maschine Studio & NI Maschine Software 2.0

Lees de preview bij Amazona.de...

Maschine Studio inkl. Maschine 2 Software: 999,- Euro
Update von Maschine Software 1.8 auf Version 2: 99,- Euro

Laatst gewijzigd:
Een bedrijf met de naam "Native instruments" zal niet snel een stuk standalone hardware gaan verkopen vrees ik.

Een aantal verbeteringen volgens een Duits vakblad:
- Multicore support (zat dat er niet in??)
- Volledige rewrite voor moderne OSen
- Nieuw kleuren schema
- 5 Drum synthese plugins voor Kick, Tom, Snare, Hat etc (Voor zowel akoustische als electronische drums).
- Sidechain support
- New fx/dynamics
- Grotere sample library
- Naast Massive nu ook PRISM en Scarbee MK1 electric piano meegeleverd

Upgrade prijs vanaf huidige software: €99,-

EDIT: Dit komt dus van die Amazone.de website die inmiddels weer online is.

Laatst gewijzigd:
nee zat geen multicore support in.....

999 voor de complete set is best wel duur de MK1 was de helft goedkoper ofzo...

Wordt volgens mij ook erg groot zo...

Een bedrijf met de naam "Native instruments" zal niet snel een stuk standalone hardware gaan verkopen vrees ik.

Minibrute.jpg

Native arturia? anyways...

er zit in de 2.0 ook een audiointerface, sjonge jonge jonge, kunnen nu echt niet verzinnen dat iedereen dat al heeft en dat maar voor heel weinig mensen echt nodig is en dat je voor die meerprijs beter zelf er een kan kiezen met de opties die je nodig hebt.

Is toch ook een stap geweest van we maken controllers met software naar een standalone bak....niet zelfde bedrijf.

Native arturia? anyways...

er zit in de 2.0 ook een audiointerface, sjonge jonge jonge, kunnen nu echt niet verzinnen dat iedereen dat al heeft en dat maar voor heel weinig mensen echt nodig is en dat je voor die meerprijs beter zelf er een kan kiezen met de opties die je nodig hebt.

Zit geen audio interface in zover ik heb gezien aan de aansluitingen aan de achterkant.
NI_Maschine_Studio_back.jpg

Zit geen audio interface in zover ik heb gezien aan de aansluitingen aan de achterkant.
NI_Maschine_Studio_back.jpg

Idd, wel 3 midi outs.... Misschien dat die USB poort 16 x audio doet ofzo.

ik vind het een enorm voordeel dat ie niet standalone is juist
je savet je rommel in je sessie. geen gezeik met samples
super daw integratie
ik ben mn mpc's al goed vergeten hoor!

Stand alone hoeft verder toch niets te veranderen aan hoe je geluiden opslaat?
Het save systeem van een Spectralis is perfect voor hardware. Save SONG en alles is geregeld.

Thuis lekker werken aan je pc, alles loskoppelen en s'avonds ermee jammen.....mjam mjam.

nja dat kan natuurlijk
zou ook tof zijn
ik werk zelf nooit met maschine standalone
altijd in protools en echt alleen voor beats
ik ga ook niet die effects gebruiken
of vst's in maschine laden.. brrr
midi editten is ook niet echt lekker in maschine vind ik

Damn, bijna 1000,- voor een midi controller :erm:

Hoe lang blijft die software ondersteund in de toekomst? Een standalone unit is 'af', die blijft gewoon werken. Dit ding is afhankelijk van software support.
Een MPC60 werkt nog gewoon even goed als 20 jaar geleden qua systeem. De software voor dit ding is mss niet compatible met de computers van 8 jaar verder..

999 euro????? En dat met Ableton suite met push in vergelijking.
Ik denk dat ze hier goed mis gokken met deze prijsstelling.

Damn, bijna 1000,- voor een midi controller :erm:

Hoe lang blijft die software ondersteund in de toekomst? Een standalone unit is 'af', die blijft gewoon werken. Dit ding is afhankelijk van software support.
Een MPC60 werkt nog gewoon even goed als 20 jaar geleden qua systeem. De software voor dit ding is mss niet compatible met de computers van 8 jaar verder..

Mpc60 was volgens mij ook wel duurder dan 2200 gulden toendertijd denk ik ...

En inderdaad, 5000 dollar : http://en.wikipedia.org/wiki/Music_Production_Center

Das iets van 8100 gulden: http://coinmill.com/NLG_calculator.html#USD=5000

Mpc60 was volgens mij ook wel duurder dan 2200 gulden toendertijd denk ik ...

Zo rond de 5000 dollar om precies te zijn, dat was in 1988 een heleboel geld!! ;)

Back