vage livejam

Johndoe11

Gedeactiveerd account
zojuist m'n Electro-Harmonix Catherdral binnengekregen :P

vaag, vaag, vaag........

(wederom alles live)

In welk deel van de Cirklon handleiding komt 'het programmeren van melodieën' aan de bod?

melodieën?

ja.. dat basje is steeds hetzelfde nootje.. Als je nu eens 3 maten lang die noot doet en in de 4 maat een zwarte toets.. dan krijg je een melodie.. en krijgt je track meer bite.
En ook qua drums.. maak eens een kleine drumroll of een zet een crash in je pattern..

Dat stukje na 4:50 vind ik wel dik klinken... laat dat gewoon verder opbouwen naar climax..

helmaal niet yo vaag. en klinkt wel leuk. die reverb klink ook erg als de ehx freeze. lekker lofi.:mega:

Sounds zijn wel vet. Basje en beat zijn wederom op zijn Raphies ;) Clapje en hihatje weg ermee aub :)

Voor de rest ga lekker door :okdan:

heb inmiddels m'n auxen geconfigureerd, lijkt wel een beetje op de parameter lock van onze zweedse vrienden, dus special even voor Henri even iets zonder clap/hats
je voor alleen de Voyager en even later de Timeline, kan je vet mee spacen hoor :D

HQ kan je op de Soundcloud downloaden
https://soundcloud.com/raphiegrooves/cirklon-voyager-strymon

Klinkt lekker :) Ik vind dit (veel) beter! Dat typische Raphie beatje heb je nu niet! En dat is nu juist wat ik minder vind aan je tracks/snippets.

Maar goed, wie ben ik :) Lekker verder gaan!

Dit is wel de kant die we uit gaan. Dikke bassen, vage delays en drones uit reverbs.....
Heb vandaag m'n eerste "song" samengesteld en de track modifiers uitgevonden
Het wordt steeds leuker, nog een kleine maand en ik ben net zo handig als in Cubase en dan kan het feest echt beginnen.
Echt spartaans oldskool, geen fader op een audio/instrument track automaten, maar gewoon ouderwets cc7 indraaien :D

Je hebt nu 100 mb vrije ruimte. Heb alles in tracks forum weg gemaakt van begin tot 2010.. dus zoveel was dat niet eigenlijk.

vage shit auwe..

Ik hou er wel van

Je zou er alleen wel af en toe een breakje in kunnen maken zonder clap.

Verders niks op aan te merken

Genoeg ideeen opgedaan nu, wat effectjes verzameld, bijna door de Cirklon handleiding heen.
Volgende week verbouwing, dan studio opnieuw aansluiten mét Neutrik patch panels en dan maar eens een serieuze track in elkaar zetten :D

vage shit auwe..

Ik hou er wel van

Je zou er alleen wel af en toe een breakje in kunnen maken zonder clap.

Verders niks op aan te merken

Back