Probleem met transport panel in Cubase 6.5

Mozt-Hard

Stamgast
Ik heb een probleem in cubase...Ik was bezig met cubase en in eerste instantie opende Cubase normaal.
Het transport panel was gewoon zichtbaar en met de f2 toets kon ik deze gewoon snel openen/sluiten.
Toen ik lekker bezig was en me transport panel wou gebruiken en ik op f2 klikte opende nu niet het transport panel maar het virtual keyboard.

Ik heb even snel het keycommand gechecked en dit staat gewoon goed...Als ik op f2 klik dan zou die volgens de keycommand gewoon goed moeten staan(hij staat dus assigned to panel maar hij opend het virtual keyboard)
Vervolgens heb ik geprobeerd om het panel te openen met de muis in de transport sectie bovenin en ook dan opend hij het virtualkeyboard en niet mijn transport panel.

IK zou graag willen weten hoe dit mogelijk is en hoe ik het weer goed kan zetten zodat ik dus gewoon mijn transport panel weer normaal kan openen??

Het iemand dit probleem ook wel eens gehad? Op google kon ik zo snel niks vinden??

Ik heb heel even op internet gezocht, en het lijkt erop dat het virtual keyboard een onderdeel is van de transport bar, net zoals de start/stop-knoppen, de locators e.d. dat ook zijn.

Als je met de rechtermuisknop op de transport bar klikt, kan je kiezen welke onderdelen je wil zien.

Het kan zijn dat je tijdens het werken ergens andere preferences gekozen hebt, of juist een andere Window-configuratie, waardoor de layout van de transport bar veranderd is.

Is het niet ctrl+alt+k voor het showen of hiden van dit keyboard?
Er is een toetsencombi voor, staat ook in de manual.

Arpatle en Dr van Lansberg...Dit was idd het probleem, show all en voila ik zie weer een transport panel...Thanks :okdan:

Back