ik heb een probleem met mijn novation a station

bakkerij.......

Stamgast
ik heb bij mn novation a station ergens aan gezeten waardoor ik de cijfers die aangeven hoeveel detune, etc. ik een geluid geef niet werkt. weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen?

Werkt alleen het display niet, of kun je ook niets meer beginnen met de potmeters?

Check in dat geval even de tip uit de novation FAQ:

2) The A-Station is not responding to it's front panel controls / all patches sound the same.
The local control has been turned off and the A-Station is not being used in a complete midi-loop. Check the second page in the global menu. If this alternates between "Lo" and "of" use the data control to make this alternate between "Lo" and "on". See page 50 in the user manual for a full description of local control. (51 in the A-Station V1.1 manual)

Veel suc6 ermee.

Ik denk dat je in het Global Menu in de utility mode de Pot Display Persistace (PP) op 00 hebt staan.

Je kunt daar komen via de utlity mode en dan via shift op 0 drukken totdat PP verschijnt ... deze ff wat omhoog draaien.

Origineel geplaatst door Con
Ik denk dat je in het Global Menu in de utility mode de Pot Display Persistace (PP) op 00 hebt staan.

Je kunt daar komen via de utlity mode en dan via shift op 0 drukken totdat PP verschijnt ... deze ff wat omhoog draaien.

dit werkte inderdaad. thx. srry dat het zo lang duurde. zo'n haast had ik ook nie en was het ineens vergeten. omdat ik vrijwel nix met dat ding gedaan had in de vakantie.

Origineel geplaatst door bakkerij.......
..omdat ik vrijwel nix met dat ding gedaan had in de vakantie.

Foei!

Back