virtulizer aan mengpaneel

ewing

Nieuwkomer
Hallo.
Ik ben in bezit van een Ramtec 8ch audomixer..series-8000. Mijn bedoeling is om daar een FX2000 virtulizer 3D op aan te sluiten. Naar een aantal verwoede pogingen lukt het mij maar niet om dat naar behoren te laten werken.
Achter op het mengpaneel zit een send / return 1 /return 2.
Heeft iemand een idee hoe het wel moet. Graag hoor ik van jullie.:okdan:

Send 1 uitgang van mixer op input fx2000 aansluiten.
Uitgang fx2000 op return 1 mixer aansluiten of op een kanaal van de mixer inprikken.

Een geluid van je mixer naar de send sturen en de return knop opendraaien of kanaal op mixer open doen.

oke alvast bedankt, ga het proberen.
En ik heb het idee dat zulke vragen hier niet moeten staan.
Waar dan wel.....heb even geen idee......het is voor mij de 1e keer dat ik hier ben

Laatst gewijzigd:
Brz....Bedankt voor je advies....al is het wat aan de late kant maar hij doet het........nu nog ff uitzoeken hoe de mogelijkheden werken.....maar das een kwestie van proberen......bedankt:okdan:

Misschien de manual lezen (RTFM) ewing?
Als je die niet (meer) hebt, kun je hem meestal wel gewoon vinden en downloaden op de website van Behringer.
Succes ermee!

P.S. De Behringer Virtualizer presets zijn nogal 'over the top'. Dus wil je goede effecten, dan zul je ze moeten editen. En zonder de manual gaat je dat niet lukken.....

En vergeet niet de MIX op 100% te zetten, zodat'ie alleen het bewerkte (wet) signaal terugstuurt, en dus niet ook het onbewerkte (dry) signaal. Dit is gebruikelijk in een send-return-configuratie.

Back