Buitenlandse verkoper???

heb nog een zeer fijne mail gehad:

Thanks for your email.. Nothing has been repair and everything seems to work perfectly well.. The parts are still original and work fine... if still interested,Let me know how much you willing to offer including shipping and insurance to your doorstep, I will need your shipping address..I have done several deal on the internet and never had a bad one.. I am a citizen of Norway that base in Sweden ,Here is a Look at my feedback http://www.astromart.com/users/profile.asp?user_id=24715&tab=4... and also a good member of the Amateur Ham Radio club http://qrzcq.com/call/KG4FDT I feel so bad .. I am a happily married man with two children .. on the website, you will see a picture of me. I cannot steal your money ..I have never involve myself into any bad deal.. I felt bad and I promise to ship as soon as i receive payment ..OK,I will prefer half payment and upon delivery and tested OK,You send me the balance.Hope this sound good to you and upon this, I will send you a scan copy of my passport and my ID card, if i did not ship your item after half payment, you can make a report of my passport and ID, I will also need yours for my own security in-case you did not return my balance after receive the item..Hope you understand and for more conversation, You can add me on Facebook or you send me a friend request on Facebook .My name Stig Olsen. thanks and hope to hear from you soon

denk dat ik hem maar gauw een kopie van m'n pasport en de helft van het geld stuur...

heb nog een zeer fijne mail gehad:

Thanks for your email.. Nothing has been repair and everything seems to work perfectly well.. The parts are still original and work fine... if still interested,Let me know how much you willing to offer including shipping and insurance to your doorstep, I will need your shipping address..I have done several deal on the internet and never had a bad one.. I am a citizen of Norway that base in Sweden ,Here is a Look at my feedback http://www.astromart.com/users/profile.asp?user_id=24715&tab=4... and also a good member of the Amateur Ham Radio club http://qrzcq.com/call/KG4FDT I feel so bad .. I am a happily married man with two children .. on the website, you will see a picture of me. I cannot steal your money ..I have never involve myself into any bad deal.. I felt bad and I promise to ship as soon as i receive payment ..OK,I will prefer half payment and upon delivery and tested OK,You send me the balance.Hope this sound good to you and upon this, I will send you a scan copy of my passport and my ID card, if i did not ship your item after half payment, you can make a report of my passport and ID, I will also need yours for my own security in-case you did not return my balance after receive the item..Hope you understand and for more conversation, You can add me on Facebook or you send me a friend request on Facebook .My name Stig Olsen. thanks and hope to hear from you soon

denk dat ik hem maar gauw een kopie van m'n pasport en de helft van het geld stuur...

Krijg er de zenuwen van als ze hun levensverhaal gaan vertellen, voor in je goed boekje te staan. Idiote kerels, zoek een betere baan..

Ik kreeg ook een bericht voor een ShuttlePro V2... heb maar eens voorzichtig geinformeerd naar de verkoop. Ik kreeg zowaar een paar pics toegestuurd van het ding, echter niet te verifiëren of het zijn foto's zijn. Maar het verzoek om Monaygram of Bank transfer te gebruiken ben ik niet echt dol op.... voelt toch wel aan als scam....

Ik heb gisteren een bakfiets gekocht, elektrisch. Krengen zijn duur man, de t*ring. Ze wilde graag aanbetaling en kopie paspoort voor proefrit, wat ik wel begreep. De vorige potentiele koper was lopend aangekomen, en toen ze over aanbetaling begon bij de proefrit hoefde het ineens niet meer omdat er geen tweede bankje in zat.

Het is niet eens zo'n gek idee om bij grote contante bedragen ter plekken een kopie paspoort te maken..... vals geld schijnt nogal lastig te zijn als betaalmiddel.

idem hier mbt de grendel drone commander. exact hetzelfede bericht:

Do you still have interest?I have it in a very good condition and i will email you more details as soon as i hear from you thanks
>
> Olsen from Sweden

Ik ben inmiddels ook benaderd voor een V-synth. Had gehoopt dat het Forum hiervan verschoond bleef. Maar hij is er uit gedonderd heb ik begrepen.

ik ook....

ik ook....

Ik ook! .... op grond van mijn zoekactie naar een Fizmo...

RFB

misschien is het wel het pseudoniem van de kerstman ?

heb nog een zeer fijne mail gehad: ....
brrr, amai, dit vind ik toch ook teveel van't goede,, en kan die dan geen foto maken van in z'n studio met al z'n te-koop synth gear ??
't is mss nu een beroepsoplichter zo aan de foto te zien??

Soit, Ik heb altijd al problemen gehad met iets te koop te vragen !!
1) Zelf ernaar zoeken 2)marktplaats en ebay favorieten aanmaken en 3) enkele keren per week checken, en ja, 4) soms lang wachten,,... 5) of ja, je zinnen verzetten en op de lange termijn schuiven... :geslaagd::geslaagd:

Misschien dat we allemaal interesse moeten tonen door om foto's te vragen. Kan hij lekker aan de slag... onze Stig.

Zonder foto's geen deal!

RFB

Biedt een Motif rack ES aan. Dacht al snel aan scam. Daarom gevraagd of hij PayPal accepteerd. Vreemd genoeg is dat het geval????

PayPal toch niet zo veilig????

Back