De mooiste professionele studio's!

Not too shabby!

The Record Plant New York.. speciaal hemdje

30bk5ls.jpg

Het harde leven van een geluidsingenieur Goose! Battle scars.

"Check deze,.. is van een Pultec" 8) "vet man"

ja, die units zo boven je hoofd lijkt me niet relaxed!

en wat zijn die rare witte schijfjes op het plafond? er onder een soort etiket.....

ja, die units zo boven je hoofd lijkt me niet relaxed!

en wat zijn die rare witte schijfjes op het plafond? er onder een soort etiket.....

Volgens mij kan die foto niet nog meer Amerikaans. Misschien voor gewoon iets af te dekken. Who knows. Eeuwig mysterie. :peukie:

Iedereen vind Tridents maar lelijk precies, maar die dingen zijn zo mooi! Klinken zalig ook. Is de sound van het meeste spul van Guns 'n' Roses. Echt niet duur hoor zo'n 65 serie (4000 euro op z'n meest), en de sound is magisch, qua prijs/kwaliteit verhouding.. ik zou zeggen koop eentje nu het nog kan! Geeft elke mix dat beetje meer. Etienne De Crecy gebruikt een 80B, en dat hoor je!

w05mv4.jpg

en nog gekker:

eronder lijken wel XLR ingangen te zitten! of nee, het zijn schakelaars?

Etienne De Crecy. Laten we er ook gewoon toffe home studio's bijgooien.

2w4zgrb.jpg

je zoekt voornamelijk naar 'studio' maar je kent sommige artiesten verder niet?

Hoe bedoel je? Zijn allemaal voorbeelden van me tot nu toe deze artiesten. :) Buiten het feit dat ze mooie studio's hebben, hebben ze ook mooie muziek. Moet zo een beetje samengaan. :D

Dan heb je een mooie studio :D

Heerlijk topic dat me hopelijk geen GAS doet krijgen naar moog en ms 10 en veel meer waar ik geen plaats voor heb :-S

Is gewoon een extra uitvalsbasis van Nasa, wie hou je voor de gek? :D

Ik vraag me altijd af wat zo'n studio kost, of gekost heeft. Daar doet men altijd onduidelijk over... Deze Galaxy, hoeveel hebben ze daar wel niet in geïnvesteerd om het zo te krijgen. Alleen al de akoestiek!

Ik vraag me altijd af wat zo'n studio kost, of gekost heeft. Daar doet men altijd onduidelijk over... Deze Galaxy, hoeveel hebben ze daar wel niet in geïnvesteerd om het zo te krijgen. Alleen al de akoestiek!

Voor wat betreft die BOP, ik herinner me een bedrag (uit de SOS doc op YT) van 40 miljoen oid. In ieder geval in de eight figures.

Schatting:

Gebouw: 400000 euro
Console studio A: 45000 euro
Console studio B: 35000 euro
Console studio C: 37000 euro
Outboard studio A: 20000 euro
Outboard studio B: 20000 euro
Outboard studio C: 20000 euro
Professionele Akoestiek: 10000 euro
Verbouwen ruimtes: 8000 euro
Kabels: 5000 euro

Totaal: 600000 euro?????