De mooiste professionele studio's!

Echt lelijk, je ziet alle kabels etc lopen, van wie is deze 'professionele' studio?

Geen idee, kwam hem tegen op internet. 9/10 vormgevers zullen het hoofd naar je schudden. :D

Denk een nutteloze post. Was de studio van een of andere die op de frontpage stond bij de launch van Ableton 9. Niks aan dus ;).

Heb toch ook gezegd dat er mooie home studio's bij mogen? Hop volgendeeeuh

de studio van deadmau5 is pas uber vett. die gozer heeft het echt gemaakt in de muziek.:halleluja

Attachments

• 549001_10150961809681806_156114365_n.jpg
    549001_10150961809681806_156114365_n.jpg
    42,3 KB · Bekeken: 78
Ik wil een vrij gedaante zijn, verlost van alles, lekker in m'n eigen cocon tussen alle andere hemellichamen.

die eigen cocon is juist waarvan je je moet verlossen!
niemand houdt je gevangen behalve jij zelf

die kerkstudio is nijs!
ik zal hier is ffkes wat foto's van onze PROFESSJONELLE studio's uppen morrege of zo

Ah, de 'reclame voor ableton en push' studio. Ik heb hier heel andere dingen gezien, zoveel mooier dat ik er gewoon helemaal week van word. Zouden vrouwen dat gevoel krijgen in de toonzaal vd schoenenwinkel? :luv:

wat is dat kleine witte mini keyboardje onder rechts?

een vintage 80er jaren Casio?

zijn er hier echt mensen die producen op zo'n laptop schermpje van niks? RESPECT hoor. Ik zou het écht niet kunnen. Zeker niet met ableton. Klikken met die vreselijke keypad en die miniblokjes op 't scherm. Ik denk dat ik 'm na u door 't venster zou gooien (en dat is zonde haha)

Ah, de 'reclame voor ableton en push' studio. Ik heb hier heel andere dingen gezien, zoveel mooier dat ik er gewoon helemaal week van word. Zouden vrouwen dat gevoel krijgen in de toonzaal vd schoenenwinkel? :luv:

Vind het grappig dat ik hier es net een wat meer bescheiden home setup neerzet, en iedereen heeft er commentaar op dat het amateuristisch uitziet :D Ik vind het wel iets hebben..

Geen idee trouwens, als ik een mooie studio zie dan wil ik aan alles draaien, duwen, en knijpen "WAT DOET IE?", zoals een kleuter. Dat hebben vrouwen met kledingzaken, ja zo kun je het wel vergelijken denk ik! Kunnen wij net zo onverschillig doen aan de paskamers zoals zij doen als we ze onze studio laten zien. :D

die eigen cocon is juist waarvan je je moet verlossen!
niemand houdt je gevangen behalve jij zelf

Ik kan een stuk lullen dat is waar. :peukie:

Blast from the past. Toerag studio Londen. Thuisbasis van The White Stripes. Volgepakt met neo Beatles en modernisten.

ztulxz.jpg

Wat een koude, kille bende. Ik zou daar niet geïnspireerd raken.
Wel wil ik die console graag hebben!

Is nu ook net bewust gedaan, ze willen die fifties DDR bunker look hebben, dus overal tegels want dat heeft effect op de sound, dan krijg je die klank dat iedere ouwe rocker graag heeft zeker.. Denk dat ze je een stoel tegen het hoofd smijten als je Ableton zegt.

Uiteraard, daarom staan er een aantal tapemachines.

Heb er ook eentje, prachtig om kille elektronische klanken op te warmen. Jammer dat ze niet meer worden gemaakt, en we enkel met emulaties zitten. Maar zo'n Studer leeft 3 keer langer dan jou. :D

als je het licht een beetje dempt is het vast een stuk aangenamer

ik vind sowieso dat een studio niet te licht moet zijn. het belemmert bij mij het muzikale gepruttel in mijn hoofd

Heb er ook eentje, prachtig om kille elektronische klanken op te warmen. Jammer dat ze niet meer worden gemaakt, en we enkel met emulaties zitten. Maar zo'n Studer leeft 3 keer langer dan jou. :D

Haha en de kosten voor het onderhoud zijn ook 3x hoger dan wat ik ooit op mijn rekening zal hebben staan.
Ik moet het maar doen met de VTM.

Haha en de kosten voor het onderhoud zijn ook 3x hoger dan wat ik ooit op mijn rekening zal hebben staan.
Ik moet het maar doen met de VTM.

Als het je passie is, dan duw je alles aan de kant. Vind dat altijd zo dwaas als mensen dat zeggen, ofwel een tuinhuis, ofwel een Studer. Heb ook maar een Revox voor het moment. :P Ofwel een nieuw instrument ofwel geen nieuwe kleren voor het seizoen. Snel beslist.. kleren kunnen nog wel een seizoen mee. :D

Back