liquidthrust
Onverbloemd
Echt lelijk, je ziet alle kabels etc lopen, van wie is deze 'professionele' studio?
Geen idee, kwam hem tegen op internet. 9/10 vormgevers zullen het hoofd naar je schudden.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Echt lelijk, je ziet alle kabels etc lopen, van wie is deze 'professionele' studio?

Geen idee, kwam hem tegen op internet. 9/10 vormgevers zullen het hoofd naar je schudden.![]()

Ik wil een vrij gedaante zijn, verlost van alles, lekker in m'n eigen cocon tussen alle andere hemellichamen.

Ah, de 'reclame voor ableton en push' studio. Ik heb hier heel andere dingen gezien, zoveel mooier dat ik er gewoon helemaal week van word. Zouden vrouwen dat gevoel krijgen in de toonzaal vd schoenenwinkel?![]()
Ik vind het wel iets hebben.. 
die eigen cocon is juist waarvan je je moet verlossen!
niemand houdt je gevangen behalve jij zelf

Wat een koude, kille bende. Ik zou daar niet geïnspireerd raken.
Wel wil ik die console graag hebben!
Uiteraard, daarom staan er een aantal tapemachines.

Heb er ook eentje, prachtig om kille elektronische klanken op te warmen. Jammer dat ze niet meer worden gemaakt, en we enkel met emulaties zitten. Maar zo'n Studer leeft 3 keer langer dan jou.![]()
Haha en de kosten voor het onderhoud zijn ook 3x hoger dan wat ik ooit op mijn rekening zal hebben staan.
Ik moet het maar doen met de VTM.
Ofwel een nieuw instrument ofwel geen nieuwe kleren voor het seizoen. Snel beslist.. kleren kunnen nog wel een seizoen mee.