De mooiste professionele studio's!

....
maar ze hadden dus echt waar een ijskastje in de opnameruimte staan met drankjes..

grappig...niemand gelooft me....maar ja,,......dan niet.

...

Ik kan het bevestigen. Die drankjes stonden strak naast de projecten die al eerder in de koelkast gezet waren.

ik weet precies het niet meer (hik..) maar ik zie flesjes fris en een grote bottle whiskey voor me.....,

16m6dmp.jpg

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :W:okdan:

2qjx5sm.jpg

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

volgens mij lopen ze daar compleet naakt rond om stof van kleding te vermijden.
vandaar ook dat tapijt!

volgens mij lopen ze daar compleet naakt rond om stof van kleding te vermijden.
vandaar ook dat tapijt!

Haha,

Vind het er zo science fiction uitzien, daarmee dat ik hem wou delen. Net een cockpit. Sfeermuziekje. :D

https://soundcloud.com/tnuc/stephen-falken-shadow-of-the-wind

ja zeker!

De opslagkamer van een ruimteschip waar alles, maar dan ook alles wordt opgeslagen. alle gegevens van het schip en daarbuiten. wat iedereen doet en zegt, de lichamelijk conditie,...werkelijk alles !!!!!!!

ja zeker!

De opslagkamer van een ruimteschip waar alles, maar dan ook alles wordt opgeslagen. alle gegevens van het schip en daarbuiten. wat iedereen doet en zegt, de lichamelijk conditie,...werkelijk alles !!!!!!!

"Starcommand, come in starcommand! Set course to AVALON."

2vv73pv.jpg

misschien is dat uiteindelijk ons doel:

wegvliegen de ruimte in. into eternal space!

een studio is toch eigenlijk gewoon een cockpit?
en muziek doet ons vliegen..
maakt ons gewichtsloos en
onze brein en bewustzijn laat het zweven
in alle dimensies in een oneindige ruimte ,
verlost van woorden en betekenis.

misschien is dat uiteindelijk ons doel:

wegvliegen de ruimte in. into eternal space!

een studio is toch eigenlijk gewoon een cockpit?
en muziek doet ons vliegen..
maakt ons gewichtsloos en
onze brein en bewustzijn laat het zweven
in alle dimensies in een oneindige ruimte ,
verlost van woorden en betekenis.

Wow dat is mooi :D En ja muziek neemt me weg naar plaatsen waar andere mensen niet komen. Dan kijk is soms zo eens op een zomernacht naarboven, en dan denk ik:

WAAR MAKEN WIJ ONS IN GODSNAAM DRUK OM

Ik wil een vrij gedaante zijn, verlost van alles, lekker in m'n eigen cocon tussen alle andere hemellichamen.

Maarja dat is te veel gevraagd! En ze kijken je alleen maar scheef aan als je zoiets zegt :P:bekdicht:

M'n studio is mijn eigen altaar, een poort naar andere dimensies. :peukie:

Een gezonde dosis escapism.

SynthForum ------> S F --------> SF ------->

Science Fiction !!!!!!!!!!

geen toeval!

Volgens mij is 't gewoon een digitale studio met een paar master-M/C's (A80..etc) meer-sporen recorders (Ampex....etc) zie helemaal geen outboard-gear.........wel retestrak.

Volgens mij is 't gewoon een digitale studio met een paar master-M/C's (A80..etc) meer-sporen recorders (Ampex....etc) zie helemaal geen outboard-gear.........wel retestrak.

Is puur voor transfers te doen van tape naar digitaal, meen ik. :)

volgens mij is het gewoon helemaal niks en is mijn studio veel stoerder!

1zoc0vk.jpg

Echt lelijk, je ziet alle kabels etc lopen, van wie is deze 'professionele' studio?

Back