De mooiste professionele studio's!

dan maar even wat nederlandsche...

soundpush
studio_01.jpg

wisseloord
image_gallery

spitsbergen
spitsbergen.jpg

studio arnold muhren
1306743870.jpg

studio zeezicht
http://www.studiozeezicht.nl/history.html

ik kan zo nog wel even doorgaan, er zijn erg veel erg goeie studios in nederland.
alleen lopen ze er niet zo erg mee te koop, zo erg, dat er vaak zelfs geen foto´s op inet staan....

:koffie:

Ehm? Wordt het niet een beetje offtopic? Het ging om de mooiste professionele studio's toch? ;)

dat komt omdat sommige mensen nu eenmaal vrij van geest zijn en zich gemakkelijk laten meevoeren door hun gedachtes. impulsief....associatief...

zo nu en dan zie ik een topic totaal een andere kant op gaan en
misschien zou je dan beter strak kunnen blijven. dat is wel logisch voor de orde en
duidelijkheid...maar een beetje andere kanten op wiebelen moet toch ook wel weer kunnen.
anders wordt het wel erg stroef en zakelijk allemaal. maar het is natuurlijk ook weer niet een digitlal cafe.

een beetje orde is inderdaad wel handiger maar het is geen forum-klub voor compulsieven en autisten...dat dan weer niet..

een SF-live-chat zou wel aardig zijn......je opent een chat met een topic en vandaaruit mag en kan het over alles en nog wat gaan.

die fotoos zijn te groott!!!

maar als je goed kijkt op de Wisseloord foto dan zie je de ingebouwde auto-electrische-sigaretten-aansteker
in de SSL-tafel zitten!! zie rechterkant tafel!! :kroon:

Gewoon graag studio's weer a.u.b. Geen persoonlijke interpretatie vol vooroordelen en rancune spinsels over zaken die er totaal niet toe doen in dit topic.

dat komt omdat sommige mensen nu eenmaal vrij van geest zijn en zich gemakkelijk laten meevoeren door hun gedachtes. impulsief....associatief...

zo nu en dan zie ik een topic totaal een andere kant op gaan en
misschien zou je dan beter strak kunnen blijven. dat is wel logisch voor de orde en
duidelijkheid...maar een beetje andere kanten op wiebelen moet toch ook wel weer kunnen.
anders wordt het wel erg stroef en zakelijk allemaal. maar het is natuurlijk ook weer niet een digitlal cafe.

een beetje orde is inderdaad wel handiger maar het is geen forum-klub voor compulsieven en autisten...dat dan weer niet..

een SF-live-chat zou wel aardig zijn......je opent een chat met een topic en vandaaruit mag en kan het over alles en nog wat gaan.

Laatst gewijzigd:
je bedoelt zeker het surround pookje.....

:mega:

die fotoos zijn te groott!!!

maar als je goed kijkt op de Wisseloord foto dan zie je de ingebouwde auto-electrische-sigaretten-aansteker
in de SSL-tafel zitten!! zie rechterkant tafel!! :kroon:

je bedoelt zeker het surround pookje.....

nee, het is een echte ingebouwde sigarettenaansteker!
asbak werd ook gewoon op de schuiven en knoppen van de SSL-tafel gedropt....

nou, die hebbik er anders nooit bij gezien.
en roken doen ze al een tijdje niet meer in de studio.

nee, het is een echte ingebouwde sigarettenaansteker!
asbak werd ook gewoon op de schuiven en knoppen van de SSL-tafel gedropt....

mijn ervaring met ingebouwde aansteker plus asbak op de
mixer was rond jaar 2001.

inclusief alcoholische cocktails om 12 uur middags tijdens het afmixen....

dat is de taperecorder.

maar ze hadden dus echt waar een ijskastje in de opnameruimte staan met drankjes..

grappig...niemand gelooft me....maar ja,,......dan niet.

ik heb daar iemand een paar keer mogen assisteren.

Back