www.modernbeats.com
Nieuwe samplesite (met ook gratis kits) voor oa kontakt, exs, NNxt, HALion etc
Ziet er goed uit
Nieuwe samplesite (met ook gratis kits) voor oa kontakt, exs, NNxt, HALion etc
Ziet er goed uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. Voor de mensen die die toestellen niet kunnen/willen kopen zijn sample CD's dus wel een goede oplossing. Al 20 jaar lang dacht ik zo. In jouw opzicht kun je ook al de S+S toestellen zoals een triton en de Roland JV/XV reeks in twijfel trekken. Niet dat dit mijn favoriete apparaatjes zijn maar soms kan een geluid dat je zomaar van ergens voor het grijpen krijgt toch best handig zijn. Origineel geplaatst door Christov
ehm wat is er mis met zelfsamplen......
naja zal wel met mijn hiphop te maken hebben maar ik vind gratis inet samples en samplecds wack
iedereen kan dat zo vinden en kopen
niet bijster origineel materiaal heb je dan in handen....tok?
Of is dat niet creatief genoeg voor je?Origineel geplaatst door deep
ik verkoop mijn spd20 e n ga eens een echt drumstel kopen want die drumsamples zijn ALLEMAAL niks!
Als je op een echte hi hat slaat krijg je misschien wel 100 variaties in klank en niet dat eeuwige monotone tiktak van die machientjes.....
Dus alleen voor electrodrums haal ik nog een drumbak uit het stof! (of DDrum triggers)
Origineel geplaatst door olafmol
wizoo acoustic drums wel es gechecked? geloof ik minstens 7 layers per sample, in 24 bits..als je met bv een MPD16 drumpad bespeeld erg realistisch, omdat de velocity-data ook veel beter doorkomt met zo'n drumpad..andere curve dan kb enzo
Origineel geplaatst door EDP
ik vindt het een zuigsite (hier cyan rare zoekterm) moet weer mijn email achter laten dan haak ik gelijk af