Patchbay

Ik heb ook totaal geen problemen met behringer Patchbay. Vraag me toch af waar die negatieve verhalen van komen.
Omdat behringer als geodkoopmerk bekend staat en is het not done zulk spul te kopen?

mijn Behringer patchbays doen het ook uitstekend, en de dipswitch waarmee je de mode kiest is best handig !

DBX patchbay's zijn echt nergens te vinden, de meeste winkels kennen ze niet eens, dus dan ga ik maar voor een Samson ofzo, al ken ik het merk niet echt, denk ik toch dat ze een stuk langer mee gaan als de behringer patchbay, geen zin om volgend jaar weer nieuwe aan te schaffen. Ik heb ook nog 2e hands Fostex patchbays gezien, maar volgens mij zijn patchbays, niet echt dingen om 2e hands aan te schaffen.

Origineel geplaatst door Wappie909
DBX patchbay's zijn echt nergens te vinden, de meeste winkels kennen ze niet eens, dus dan ga ik maar voor een Samson ofzo, al ken ik het merk niet echt, denk ik toch dat ze een stuk langer mee gaan als de behringer patchbay, geen zin om volgend jaar weer nieuwe aan te schaffen. Ik heb ook nog 2e hands Fostex patchbays gezien, maar volgens mij zijn patchbays, niet echt dingen om 2e hands aan te schaffen.

een TT kan je wel 2e hands kopen maar kost een berg

Ik heb zelf bantampatchbays(tiny telephone, een soort van hele kleine jackplugjes), erg fijn en klein, maar erg duur. Hiervoor had ik IsoPatch van Signex. Die zijn erg goed, maar ik weet niet hoe duur. Neutrix zijn ook erg goed, en betaalbaar. Als het dan goedkoop moet, moet je die maar nemen. Wil je duur doen, dan moet je bantam nemen.

Net t feedback krantje gehad en daar stonden de Neutrik NYS SPP L patchbay's in voor 49 euro's.
Volgens mij kostte ze pas geleden nog bijna t dubbele, dus ga zelf ook maar es kijken of t wat is.

Origineel geplaatst door Wappie909

de nederlandse importeur van DBX is TM-audio; elke pro shop zou ze moeten kunnen bestellen...
Die Neutrik voor 49 euro lijkt me ook geen slechte deal. Op neutrik.com kan je daar ook een labelprogramma voor downloaden.:)

Back