Track voor de vrouwelijke dame

Digdoj

aka Morris
Heb track gemaakt genaamd: I wanna. Track is bedoelt voor de dames/vrouwen, maar misschien hou je wel van dezelfde sexe...

Het genre is house met een klein beetje trance.

In iedergeval, ik ben vrij nieuw in het maken van tracks dus ALLE kommentaar is welkom.

Download: I wanna

hmm wat moet ik hiervan zeggen? ik vindt de trek goed in mekaar zitten qua arrangement. maar verder wordt ik er een beetje agressief van. misschien dat ie het goed doet op de gayparade of zo:)

haal dat supersaw geluid er uit en doe er iets ander voor in plaats. aan de andere kant heeft het ergens nog zelfs wel de potentie om in combinatie met een heeeeleee vaute clip(roze poedels en mannen met hoge hakken) een bescheiden hitje te worden

Zijn er dan ook NIET-vrouwelijke dames??? :confused:
Affijn..

Je track vond ik een beetje 'droog' klinken..
Probeer eens wat reverb en delay toe te voegen aan div. geluidjes.
Zeker die 'saw'-achtige die vanaf +/- 1:45 erbij komt.
En wat over de drums..
Verder wel grappig nr.
Je zou een remix kunnen maken met 'I need a Woman..' als text. :D

@EDP

Bedankt voor je compliment, denk ik...
Volgens mij ligt je hart op je tong en dat mag ik wel:D

@Zoidsity(take2)

Probeer eens wat reverb en delay toe te voegen aan div. geluidjes.
Zeker die 'saw'-achtige die vanaf +/- 1:45 erbij komt.
En wat over de drums..

Bedankt voor je reactie, ga ik zeker ff proberen.

Die melodie doet me zo sterk aan een Abba liedje denken!
Wel leuk liedje hoor. :)

Nog iets gelikter maken en het is een knallerrrrrrr. :)

Over het algemeen vind ik het hoog te scherp, er mist iets in het laag. een bas. Ik vind er ook wel te veel herhaling in zitten, en er kunnen ook nog wat fx in denk ik. het grijpt me niet echt. Maar op zich leuk gedaan.

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Zijn er dan ook NIET-vrouwelijke dames??? . :D

erm..

Edit Als die string er in komt , yep dat wordt het heel mooi! in die strings iets meer reverb denk ik. VOlgens mij is dit nr. wel erg ok. afwerking ontbreekt nog. De tekst vind ik lullig, er zou gewoon een meer leuke moderne tekst in moeten die door een mooie vrouw gezongen wordt. En natuurlijk een clip erbij.

@Naton.Rozenburg

Hehe, het is geinig om te lezen dat je toch een beetje omgeslagen bent. Maakt m'n dag beter dan dat ie al was!!

Hmm, een clip, dat wordt toch ietsje lastiger:D
Teneerste, moet ik een clip maken en vervolgens moet ie ook nog ergens afgespeeld worden. Oeff

Maar volgens mij mis ik eerst nog een paar andere stappen, zoals mixen / masteren / distributie enzo.

En toen werd ik wakker;)

haal dat supersaw geluidje idd weg en voeg er nog een paar rare geluiden aan toe en de nieuwe gayparade anthem is geboren

Nou je vraagt alle commentaar is welkom dus..

Ik vind het nix! =(

Wat een raar baslijntje? beetje simpeltjes
Beat + hihats: hmm daar kwam je 10 jaar geleden nog wel mee weg maar vandaag de dag nee..
Hmm, de saws daar word ik ook niet blijer van.. ik krijg allergische verschijnselen als ik deze JP klanken hoor.

hm, dan blijft er weinig over!

Sorry voor mijn negatieve post maar je vroeg om commentaar dus bij deze! :D

Arv

@Arv ,

Was ff een weekje weg, daarom duurde het wat langer...
In iedergeval bedankt voor de kritiek,

Wat betreft baslijntje heb je gelijk, ik vond het nogal lastig om er een fatsoenlijke lijntje er bij te maken, en dat is dus niet gelukt ;{

Alleen jammer dat er geen enkele JP in voorkomt:)

Back