Korg 700S

Status
Please reply by conversation.

DigiLoog

Ouwe rot
Gezocht een in zeer goede staat (100% werkend, geen slijtage sporen en geen missende fader en switch knoppen) verkerende Korg 700S.
Let op !!!
BEN ALLEEN OP ZOEK NAAR DE S VERSIE, DIE MET 2 OSC.
Prijs komen we wel uit.
Als hij niet aan de gestelde eisen voldoet is het onzinnig om te reageren :eureka:

waarom niet meteen een 800dv, als de 700s bevalt wil je mogelijk toch meer?
de kast is vaak toch wel krasgevoelig , bij alle exemplaren die ik ken tenminste.... tis een soort fineer.
succes , als ik er een zie zal ik je zeker tippen...

bij deze gevraagd zou ik zeggen,(denk niet dat ze die nog bij korg hebben) schakelaar werkt overigens verder wel gewoon het is alleen het bovenste kapje,kijk maar hoeft niet perse weg

Dat lijkt me nu echt iets om met een 3D printer na te maken. Moet je waarschijnlijk wel een andere naast zittende schakelaar demonteren en die laten scannen. :eureka:

bij deze gevraagd zou ik zeggen,(denk niet dat ze die nog bij korg hebben) schakelaar werkt overigens verder wel gewoon het is alleen het bovenste kapje,kijk maar hoeft niet perse weg

Dat neem ik ook niet aan, maar misschien heeft iemand op het forum nog wel ergens een sloop KORG liggen die toevallig net dezelfde schakelaar heeft.
Iemand hiero heeft me enige tijd geleden nog aan slidercaps voor een Korg MicroPrest geholpen, dus het is wel mogelijk!
Ik hoor 't wel als je er één gevonden hebt.
Alvast mijn dank.

Dat lijkt me nu echt iets om met een 3D printer na te maken. Moet je waarschijnlijk wel een andere naast zittende schakelaar demonteren en die laten scannen. :eureka:

Denk dat dat een behoorlijk duur grapje gaat worden, voor één schakelkopje een printer instellen kost denk ik al gauw 60 euro en dat is wel een beetje teveel van het goede.

De drie wijzen zijn inmiddels in het westen aangekomen en volgens mij hebben ze geen plannen om terug te gaan. :D

De set bedoelde ik dubbelzunnig

diep

diep-in-mij---sormaria-marchan%5B0%5D.jpg

eerlijk gezegd, ik zou toch echt voor een 800dv gaan:D
700s is leuk, heb er 2 gehad, maar toch wat beperkt. ze klinken wel goed en zien er apart uit.
en....laat me raden .... heeft jr er een gehad ?

Ik ken Jarre niet echt als een 700/800 gebruiker, al zou het me niet verbazen. In ieder geval niet echt prominent gebruikt.

Vangelis heeft een 700 gehad en veel gebruikt op oud werk. Kitaro is nog altijd verknocht aan 700s & 800DV.

Status
Please reply by conversation.
Back