Whole ft Emily Richards

ano220424

in de ban
in de ban
https://soundcloud.com/sk3letvm/whole-ft-emily-richards

Nexus : Strings
Sylenth : Bass String
Bell 1 : JD990
Bell 2 : Virus TI
Noise Ping : Z3ta+
Drums : S5000
Piano : EVP88 - Logic
Sample Intro : Distorted Reality

Lekkere sfeer idd. Ik vind alleen de kick niet echt mooi, een beetje een duf tikje, en van die schurende sound ben ik niet echt fan. De zang is ook wat hard, en heeft volgens mij ook wat pieken qua volume. Misschien dan een beetje compressie dat nog wat kan verhelpen. Maar verder wel geslaagd! Dat Air-achtige toetspartijtje ergens is tof.

Lekkere sfeer idd. Ik vind alleen de kick niet echt mooi, een beetje een duf tikje, en van die schurende sound ben ik niet echt fan. De zang is ook wat hard, en heeft volgens mij ook wat pieken qua volume. Misschien dan een beetje compressie dat nog wat kan verhelpen. Maar verder wel geslaagd! Dat Air-achtige toetspartijtje ergens is tof.

Terechte opmerking ivm kick. heb lang getwijfeld om te vervangen maar uiteindelijk zo gelaten. Ik stop m'n tijd liever in creatie dan in afwerking. en dat heeft alles met tijdnood te maken.
Ook dat van de volume verschillen in de stem klopt. Zelde fenomeen als boven. ;)

wow, deze was echt wel mooi.. Knappe sfeer.. leuk man ! ;)

Dankuzeer

Laatst gewijzigd:
Zeker niet verkeerd dit! Even de tijd vinden om de puntjes op de i te zetten en je hebt een winner. De atmosfeer en die vocalen gaan heel goed samen.

Alweer bedankt maareuh puntjes op de 'i' ? Ik hoor graag dewelke. :P

Weer mooi werk afgeleverd :okdan:

Een paar dingen als luisteraar, vocaal mag iets naar beneden, de subbass of het sublaag mag wat mij betreft weer iets omhoog en voor de rest heel erg mooi gedaan..... respect

Weer mooi werk afgeleverd :okdan:

Een paar dingen als luisteraar, vocaal mag iets naar beneden, de subbass of het sublaag mag wat mij betreft weer iets omhoog en voor de rest heel erg mooi gedaan..... respect

Terechte opmerking waar ik zeker rekening wil houden in een nieuwe mix ! Dank voor de waardering !

Als dit over bestaande vocalen is gespeeld vind ik dit reteknap gedaan heer sKeLeTvM.
Mijn complimenten.
Die "delayd gate" galm vind ik juist passen in het geheel.

(is zij van ccmixture?)

Groeten
Frans

Als dit over bestaande vocalen is gespeeld vind ik dit reteknap gedaan heer sKeLeTvM.
Mijn complimenten.
Die "delayd gate" galm vind ik juist passen in het geheel.

Dag Frans. *Bloos* Fijn. dankuwel.
Ik ken Emily 'beetje beter'... Intussen al paar keer in San Diego geweest eigenlijk.
Snappy... ? :okdan:

Ah zit het zo..;-)..maar zulke muzikale samenwerkingen leveren wel prachtige resulaten op
ik heb al meerdere keren geluisterd. Blijft mooi, sfeervol, en de meningen over de mix,
ik ben van mening dat het een kwestie is van eigen oortjes, want het blijft imo
toch lastig, maar dat maakt deze hobby toch interessant.
ook van mij nogmaals: respect
Groeten
Frans

Prima track dit. Heb je inmiddels de mix aangepast? Ik hoor namelijk niet dat de vocal te hard staat. Vind hem eigenlijk best OK zo. Dat EP solootje, mag van mij wel een paar maatjes langer.

Prima track dit. Heb je inmiddels de mix aangepast? Ik hoor namelijk niet dat de vocal te hard staat. Vind hem eigenlijk best OK zo. Dat EP solootje, mag van mij wel een paar maatjes langer.

Ik moet idd nog eens heel die track onder handen nemen. Volgende week, dan is het vakantie. ;-)
EP solootje idd mss iets langer makenja.
thanks Dokter !

Back