1 e track..Ietwat Commercieel Misschien

avs

Virus T(D)I User
Hier is de link...

Leet es horen wat je er van vind....ookal is het niet je stijl!
<a href="http://www.vsomeren.com/The Answer.mp3">The Answer</a>

AVS

mmm, doet ie dus niet , nog es....

<a href="http://www.vsomeren.com/The Answer.mp3">The Answer</a>

echt wel stupid :)

Niet op de efteling?

hele mooie track, best wel cool, inderdaad commercieel...
alleen mist de track voor mij wat pit. die lead is heel maf, doet me denken aan
"move on" van capella uit de jaren 93-94
alleen is die in da liedje van capella heviger en da zou hier ook mogen eigenlijk.
op deze manier klinkt het te braaf.

sorry, maar dat is mijn mening.
voor de rest hele goeie track, dus als je da nog wa kan verbeteren zit je met een
super lekker ding, voor de liefhebbers ;)

Hoi!

Als je dit nummer 10 jaar geleden had uitgebracht, dan was je binnen geweest. Misschien wil Rene Slijngaard nog wel voor je rappen. Volgens een medeforumlid zit er veelal 20 jaar tussen wil iets ineens weer aan kunnen slaan bij een nieuw (jong) publiek. Dus er is geen haast bij dit nummer helemaal uit te werken.

Persoonlijk vind ik dit lekkere muziek. Beetje 12 bit sounds, maar past er goed bij. Je nummer loopt trouwens als een trein, dat kan niet van elk nummer gezegd worden.

Complimenten:okdan:

Groet Erik

hmm nummer zit prima in elkaar idd een cappela nummer van een paar jaar terug, de mix vindt ik iets minder hij is veel te braaf. dit nummer moet je tot aan het bod compressen/limeten. en de hoofd geluiden moeten echt in je face zijn zeg maar.

maar dat is mijn idee hoor. het nummer zit verder prima in elkaar en het klopt gewoon en das top:)!

Hey guys, tot zover, top voor de positive kritiek. :D

De enige hardware die ik dit stukje heb gebruikt is mn computer....
Compressen en dat soort functies zijn voor mij op dit moment nog niet haalbaar...

Ik heb het genoemde nummer eventjes opgezocht, en verdomd...het komt erg in de richting....heb ik weer...

Back to the drawing boards.....

KLinkt erg '93.ERg gedateerde samples enzo.

Geinig melodietje, alleen heb ik die wel eens eerder gehoord, met progressie dan.

Maar voor de rest, leuk trackie !

er bestaan redelijk wa software compressoren hoor. ik geloof zelfs dat er goeie freeware vst compresoren te vinden zijn, dus laat je niet afremmen daarin!

fruityloops heeft zoiets ook standaard aan boord, dus ja.

anyway, keep up the good work!

greetz

clouded

Leuke drive, maar zoals al gezegd wat gedateerd.

Als je toch iets commercieels wilt maken, luister dan eens naar de acts van deze tijd. Bijvoorbeeld Lasgo, 4 Strings, Milk Inc. etc. Wellicht doe je daar goede ideeën mee op.

Succes!

Of een beetje agressiever hier&daar maken. Wel aardig voor op de (Helmondse) kermis!

Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Als je toch iets commercieels wilt maken, luister dan eens naar de acts van deze tijd. Bijvoorbeeld Lasgo, 4 Strings, Milk Inc. etc. Wellicht doe je daar goede ideeën mee op.

agree

maar dit vind ik toch ook wel een heel erg mooi nummer!!!
ik hou wel van muziek uit de jaren '90

zeker niet laten om zulke muziek te maken! ik vind het toppie! :halleluja

greetz
djoene

Hee jongens badenkty voor al jullie positieve en opbouwende feedback...
Ik heb nu in ieder geval het gevoel dat ik door moet gaan met 'bouwen'.

Wellicht verschijnt hier mijn volgende track binnenkort.
In 1 woord : :okdan:

Arie

Doet me idd denken aan capella alleen waren die producties toch wat stoerder.
Verder alle suggesties die al eerder gedaan zijn sluit ik me volledig bij aan.
1 puntje van kritiek: probeer niet te veel stemmetjes doorelkaar heen te laten praten staat wat rommelig.

verder zeker een goede poging:okdan:

Origineel geplaatst door faab
Doet me idd denken aan capella alleen waren die producties toch wat stoerder.
Verder alle suggesties die al eerder gedaan zijn sluit ik me volledig bij aan.
1 puntje van kritiek: probeer niet te veel stemmetjes doorelkaar heen te laten praten staat wat rommelig.

verder zeker een goede poging:okdan:

Tje, capella...foutje klinkt idd wel erg het zelfe....

Dat de producties van deze mensen wat stoerder klinken heeft denk ik ook wel te maken met het gebruik van goede hardware, wat op dit moment bij mij nog niet het geval is.

Dit is allemaal VSTI...en wat wavjes...

Eerst maar es een Nordlead 2 op de kop tikken, een jomox bakkie, en een sprit tafeltje, kan echt 'kwalitatief' gaan prutsen :)

Arie

Back