1 e track..Ietwat Commercieel Misschien

bambam...daar was ik idd ook al achter gekomen :)

Ondanks het niet echt m'n stijl is, vind ik het toch wel leuk klinken. Er zitten leuke ideëen in verwerkt. Ik vind ook dat het wel iets te braaf klinkt, maar als dit met beperkte hardware gemaakt is: :okdan:

Keep up the good work :)

:doei:

ach ja

ach ja

je hoort tegenwoordig weer wat 90's reviven. nieuwe jasjes en trendy accesoires leuken
dan die ouwe zanglijnen en cheesy synth akkoordjes op dus ik zou zeggen: kijk er nog s naar, eq alles een beetje,
gooi er een wat snappier steviger beat onder en ga wat gelaagder te werk ofzo. je edit is zeker niet verkeerd :-)

je zou ook s kunnen kijken naar wat vocalen die het nummer karakterisitek maken. je hebt nu waarschijnlijk wat wavjes gedownload en daardoor klinkt het wat neutraal. alles moet "er zijn". ik bedoel, sta in een willekeurige platenzaak en vergeet de titel van de plaat waarvoor je daar naartoe bent gekomen...

succes man!

CH@M

Tja, vocals, daar begint het probleem :)

Ik vind het erg moeilijk om iets te vinden en te kunnen gebruiken. Had er wel een paar in mijn hoofd maar na een paar trials kon ik er gewoonweg niks mee :(

Idd, ik heb het sampletje ergens gedownload, dit puur om de boel een beetje meer inhoud te geven.

Ik ban al bezig met een iets zwaardere versie met wat meer uiteenlopende stukjes erin, vond het zelf een beetje te eentonig worden. Is natuurlijk niet raar als je het al 400 keer hebt gehoord :)

Bedankt voor je positieve kritiek :)

haha ja dat ken ik ;-)

haha ja dat ken ik ;-)

vocalen, vocalen, je kunt beter patatten halen...hehe. ik heb ook weleens ideeën gehad waarmee ik dacht de nobelprijs te gaan winnen maar wanneer ik die dan ging invoegen bleek het allemaal toch anders uit te pakken...helemaal waneer je samples download die gewoon VET zijn...

Wat ook meestal werkt, zeker wanneer je vocalen gebuikt en al dan niet commercieel geënt bent, is om het arrangement erop te bouwen. Een thema werkt meestal wel. Een gimmick weliswaar. Zo creeër je niet slechts een "een nummertje met vocalen" maar een song. maar ja...of je dat wilt is natuurlijk een andere zaak en wellicht was dit een fun to do dingetje.

:okdan:

Back