voltage controlled sequencer

jwhagenbeek

Ouwe rot
binnenkort verkrijgbaar via www.ginkosynthese.com... de vcsq
Een voltage gestuurde sequencer om aan te sturen met de ttlfo

frontvcseq8_zpsb9f86dbd.jpg
[/URL][/IMG]

wat het doet:
cv in is aansturing voor de stappen. dus 0V-0.625V in is stap 1; 0.625V-1.25V is stap 2; 1.25V-1.875V is stap 3; enzo...
dus een inverted zaagtand in tussen 0-5V geeft een normale sequence, met de distort knop van de ttlfo kun je de sequence veranderen. Maar je kunt er natuurlijk ook gewoon een doepfer lfo instoppen... maar das natuurlijk niet zo leuk.
Aan de achterkant zijn deze twee modules met een kabeltje te koppelen zodat de cv out van de ttlfo bruikbaar blijft. Een jack in de socket prikken van de vcsq overruled deze koppeling.

helaas doe ik geen diy kitjes meer. Heb er veel werk aan gehad om naast de gebouwde kits ook de zorg op me te nemen voor de kits. Ik snap dat je liever een kitje hebt, zou ik zelf ook voor kiezen maar het is voor mij gewoon niet zo handig om allebei te doen.

Jammer maar ik begrijp het wel. Kitjes samenstellen lijkt me echt een kut klus met alles na tellen en dat soort dingen.

ja Vinnieq er zit ook geen geluidmakende module erachter ;) dit zijn gate outs...
werk nu aan een add-on bouwverslag om er knoppen aan te hangen op een een zeer simpele manier maar deze module is op veel manieren bruikbaar. hang er een paar adsr's achter op verschillende gates en je kunt hele complexe dingen doen.
Dit is even een opzetje voor de knoppen add-on:

Ha ja, dat snap ik, het ging me meer om de ritmische effecten die de (distorted) waveforms zouden opleveren. Ik heb altjjd veel pret met mijn Modcan Gate sequencers en 4ms RCD en SCM

de add-on blijft volledig DIY en ik sta er natuurlijk 100% achter dat mensen dit gaan maken maar je moet er wel een beetje voor solderen. Ik ga dit voorlopig niet als module verkopen. Eventueel kan dit nog wel een kitje worden maar ik hoop eigenlijk dat mensen hier zelf creatief mee omgaan :)

Back