Opknappen van buitenkant van SY99

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Hoi,

Ik heb gisteren een tweedehands SY99 op de kop kunnen tikken. Het beestje doet het goed, alleen is ie een beetje beschadigd langs de buitenkant. Zo staan er wel wat krassen her en der verspreid en ook de kunststoffen zijkanten hebben wel wat coating verloren.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit best kan 'restaureren'? Met verf? Met andere producten?

Laat eens iets horen ...

Thanks

:doei:

Ik zou dat niet doen met verf o.i.d. word hij echt niet mooier van.Hij word binnen kort vintage dus gebruik sporen hoort er bij :biertje:

hoi,

ik heb een tijdje bij een Hifi zaak gewerkt, daar haalden we krassen in aparaten meestal weg met een watervaste zwarte stift. Gewoon de kras inkleuren zeg maar. Werkt aardig. Plastic is lastig, valt niet echt wat aan te doen, wordt meestal lelijker

Re: Opknappen van buitenkant van SY99

Origineel geplaatst door Danny
Hoi,

Ik heb gisteren een tweedehands SY99 op de kop kunnen tikken. Het beestje doet het goed, alleen is ie een beetje beschadigd langs de buitenkant. Zo staan er wel wat krassen her en der verspreid en ook de kunststoffen zijkanten hebben wel wat coating verloren.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit best kan 'restaureren'? Met verf? Met andere producten?

Laat eens iets horen ...

Thanks

Neem eens kontakt op met Leo. Hij is de onbetwiste bijtipkoning op het gebied van synths en andere muziekapparatuur. :kroon: In de Leden afdeling van het forum kun je z'n PB en email adres wel vinden.

Re: Re: Opknappen van buitenkant van SY99

Re: Re: Opknappen van buitenkant van SY99

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Neem eens kontakt op met Leo. Hij is de onbetwiste bijtipkoning op het gebied van synths en andere muziekapparatuur. :kroon: In de Leden afdeling van het forum kun je z'n PB en email adres wel vinden.

Zal ik zeker doen !!!!

Thanks

Back