Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Huh, hardware sequencer worden niet meer zoveel gemaakt en gebruikt????????????????
-MPC
-Rm1x
-RS7000
zijn in mijn visie in 1e instantie harware sequencers......met wat groovebox eigenschappen of niet?
Origineel geplaatst door SoLiS
Mag ik de EMU command stations aan dat lijstje toevoegen?

)
Origineel geplaatst door Hanz
Klopt, 'groovebox' / patternsequencers zijn er nog wel.
Maar die MC (300, 500, 500mkII) worden toch allang niet meer gemaakt?
Kijk... *gebruiken*, da's wat anders; maar zelfs daar heb ik m'n twijfels over...
Wellicht door de die-hard 'muzikant' zonder computer-kennis (in een andere thread ook wel 'de typische Kurzweil gebruiker' genoemd, maar daar brand ik me niet aan)
<EDIT>Okee, er zijn er nog wel een aantal.
HEEEE! Dan is een Akai MPC-2000/3000 etc. helemaaaaal het toppunt van ouderwets!
Heb je en een hardware sampler en een hardware sequencer!![]()
Origineel geplaatst door Arv
nee.....![]()
Ik wist al niet aan wie ik dat moest vragen, maar jij gaat blijkbaar over dat soort zaken.
hey Arv... check debrrr, wat een tenenkrommend mailtje....
en
en
Origineel geplaatst door SoLiS
Zonde.Ik wist al niet aan wie ik dat moest vragen, maar jij gaat blijkbaar over dat soort zaken.
![]()
Trouwens, ik heb helemaal nix tegen hardware seqs (anders gebruikte ik er geeneen, dunkt me)
)Origineel geplaatst door Arv
Dus als je hardware sequenced heb je geen verstand van computers?
. Is het misschien daarom dat het netwerk regelmatig down gaat ???? Tssjjjj ... nog nooit bij stilgestaan
onzin allemaal

Hèhèhèhè, wanneer zou het mannetje achter de keyboards vervangen kunnen worden door software

Origineel geplaatst door Arv
niet echt,
ff blijven lachen jongens! Het is veel te warm om serieus te zijn!

Origineel geplaatst door Danny
Hèhèhèhè, wanneer zou het mannetje achter de keyboards vervangen kunnen worden door software
en de
en de
en ook weer eens lekker
terwijl de goeie tunes vanzelf ontstaan! Bah... wat heb ik toch een vreselijke hobby... 
Ohhhh, als dat toch eens kon...
Hoef ik niet meer in die warme studio te zitten en me te ergeren als 't weer eens niet lukt.
Kan ik gewoon lekker aan 'ten de
en de
en ook weer eens lekker
terwijl de goeie tunes vanzelf ontstaan! Bah... wat heb ik toch een vreselijke hobby...
![]()

Origineel geplaatst door n0_key
Het lijkt er iig hard op dat het die kant uit gaat. Alleen Akai lijkt het echt te snappen met z'n USB connectie en software. Ik heb zelf de pest aan software samplers, net als aan softsynths overigens, maar ik ben schijnbaar een van de weinige...
Origineel geplaatst door shappy1010
Nee hoor ik ook. Pro-soft mensen hebben vaak het geld niet voor hardware en willen daarom graag geloven dat met hun gekraakte software ook alles kan wat je op een dure synth sampler kan. En ik geloof nooit dat hardsamplers verdwijnen, als is het maar om de simpele reden dat je aan softsampler en andere softzooi op het podium niks aan hebt.
Origineel geplaatst door shappy1010
Nee hoor ik ook. Pro-soft mensen hebben vaak het geld niet voor hardware en willen daarom graag geloven dat met hun gekraakte software ook alles kan wat je op een dure synth sampler kan. En ik geloof nooit dat hardsamplers verdwijnen, als is het maar om de simpele reden dat je aan softsampler en andere softzooi op het podium niks aan hebt.