sweetvalley zoetermeer

silvercloud

Stamgast
zyn er op dit forum nog mensen die er naar toe gaan ?

zelfs ben ik wel van de party

ik probeer zoveel mogelyk optredens van aktiefe forum leden by te wonenen zo kryg ik een beter inzicht in ieder geval van de persoon biuten de goede muziek natuurlyk wat de ererste vereite is

Ik heb vanaf 5 uur een BBQ :( Dus tot een uurtje of 4 ben ik van de partij.

Morgen is de FFWD Dance Parade maar met dit weer... humm... doe mij maar schaduw! ;)

heb een jaartje of 8 in rotjeknor gewoont en gewerkt de FF is een van de leukste dingen

en ik ben geen stalker als me vorige post wat verkeerd over mocht komen :engel:

ik wil niet lullig doen maar ik heb z'n 18 jaar in zoetermeer gewoond, ben er een dik half jaar weg, maar als je ergens weg moet blijven als het om feestjes gaat is het wel zoetermeer. het meest agressieve publiek is wel het zoetermeerse. ik kan me eigenlijk niet herinneren dat wanneer ik ergens in zoetermeer ging stappen dat er geen vechtpartijen onstonden.

zelf in de bioscoop daar heb ik het al een paar keer meegemaakt. nou heb ik niet alle sweetvalleys meegemaakt maar de gene die ik heb meegemaakt, was het niet anders.

goed mischien heb ik alle vervelende dingen toevallig mee gemaakt, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden:)

was jy niet toevallig dezelfde gast die in debrrandende bus van dance valley zat:dubbel:

Origineel geplaatst door silvercloud
was jy niet toevallig dezelfde gast die in debrrandende bus van dance valley zat:dubbel:

nope, dat was uw eigen cyan circle :D

Origineel geplaatst door marcuuu
Het is dus vandaag.

wat een existentiele ontdekking! :D
(of is het een uitspraak van confusius?)

Back