Yamaha QY700

Status
Please reply by conversation.

Nicolas 2000

It's a household name
Ik zoek een Yamaha QY700. Hij moet perfect werken, geen knoppen die pas reageren als je ze met een aanloop bedient.

Belgie zou handig zijn (Kiala), of anders ergens niet al te ver van het traject Antwerpen - Dordrecht.

Als je hem verkoopt met een bult MIDI kabels is dat nog leuker 8) maar niet noodzakelijk.

Ik heb er eentje gevonden, en wat voor eentje! Werkt perfect, inclusief de NL handleiding en heel de originele verpakking. En inclusief 4 officiële pattern disks van ons aller held Ujiie!

Qua gebruiksgemak vind ik het top hoor. Ik had nooit met Cubase (of andere DAW in feite) gewerkt, en in een uurtje vind ik perfect mijn weg in die bak. Pattern mode heb ik nog niet geprobeerd, maar al het relevant van song mode lukt.

Ik denk zelfs dat ik in de toekomst mijn drums ook op deze bak programmeer. Heel goede controle en overzicht hiervoor! De Electribe S zal waarschijnlijk wel blijven, maar dan alleen omdat ik er mogelijk betere drumsamples in kan/zal laden dan de QY700 intern heeft.

Zo, nu heb ik dus de killer combi QY700 + VS2480. ik ben niet de eerste die deze 2 aan elkaar knoopt ter vervanging van de DAW, en ik zal niet de laatste zijn. Morgen even de MIDI regelen, maar het lijkt een eitje om deze 2 met TMC te syncen.

Status
Please reply by conversation.
Back