Modjo-Lady(kymo remix)

kymo

Stamgast
Mijn track staat open voor commentaar van jullie
Gemaakt 1 maand geleden

Grtz
Modjo-Lady-DJKymoRmx.mp3 :dj:

LINK DOET HET NIET KIJK VERDER IN DEZE THREAD !

Laatst gewijzigd:
Vette track, dat bliebje van de nordrack zou ik er persoonlijk uit houden. Misschien een idee om ergens een stuk eens door een filter te halen, om teveel herhaling te vermijden. Dit zou een nummer zijn die ik wel eens in een set zou draaien, om niet altijd het origineel te draaien. :dj:

ik vindt het niet zo, klinkt wel leuk als het de echte zou zijn. de drums zijn erg standaard en verder is het gewoon de samples van het echt nummer wat anders gearangeerd.
doe er echt wat mee een heel andere styl of zo verkracht het goed, dan heb je een echt remix.

Origineel geplaatst door EDP
ik vindt het niet zo, klinkt wel leuk als het de echte zou zijn. de drums zijn erg standaard en verder is het gewoon de samples van het echt nummer wat anders gearangeerd.
doe er echt wat mee een heel andere styl of zo verkracht het goed, dan heb je een echt remix.

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je verwacht. Als je een experimenteel nummer verwacht, ben je waarschijnlijk inderdaad eerder teleurgesteld. Maar als gewoon dance-mix vind ik dit helemaal niet slecht, inderdaad vrij weinig veranderd aan het origineel, maar als het goed klinkt, dan klinkt het goed en mensen zullen hier zeker op dansen en voor dit soort nummers is dat het belangrijkste.

nee ben ik het niet met je eens dit numemr knalt niet tov het orgineel das heel belangrijk. en ik zeg al als dit het orgineel zo zijn zou het best ok zijn. maar dat is het niet helaas en daarom verwacht je automatisch meer

Origineel geplaatst door EDP
nee ben ik het niet met je eens dit numemr knalt niet tov het orgineel das heel belangrijk. en ik zeg al als dit het orgineel zo zijn zou het best ok zijn. maar dat is het niet helaas en daarom verwacht je automatisch meer

moet eerlijk zeggen.. dak het hier wel mee eens ben..

verder wel leuk gedaan ;)

suc6 ermee..

mzzlkes

:doei:

Bedankt ! allemaal
Jullie inspirireerde me voor de nieuwe versie.

klik hier link :biertje:

Ja, opzich.. 't Is een remix; zo een die je terug zou kunnen vinden op een CD-single van 't nummer met 8 versies erop.
Persoonlijk vinnik het aardig, maar nix bijzonders. Ik hou van remixen die totaaal anders zijn dan het orgineel. 'Lady' in een D'nB-versie of techno of trance(Tiesto :D). Maar da's smaak.. Net als de drums.
Verder wel goed gedaan! Deze versie zou ik in een tentje eerder opzetten dan het orgineel; gewoon voor de afwisseling.

Origineel geplaatst door Slipperman
Nog ff vraag: hoe heb je dit allemaal gedaan? wat gebruikt enzo?

Aantal jaren evaring als dj, vanwege de opbouw enzo.
Voornamelijk Recycle en logic.

Bedankt slipperman voor het compliment

Origineel geplaatst door kymo
Bedankt ! allemaal

Toch zou ik een stukje door een filter halen (misschien die van je virus) om er wat meer beweging in te krijgen.

Origineel geplaatst door kymo
Bedankt ! allemaal

hey kymo,ik kreeg dit te zien:(? en ik hoor niks

[mod; hier stond een kinky banner]

Last edited by a moderator:
Access denied
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

Ik vind het een lekker klinkende remix. Niet echt bijzonder en het dankt denk ik z'n kracht vooral aan de oorspronkelijke versie. De geluidskwaliteit klinkt me prima in de oren en het zou zo op de single als remix kunnen staan (samen met nog wel wat anderen)

Maar ben ik de enige die het hoort?
Bij ongeveer 5:03 loopt de beat niet echt gelijk met de sample van Modjo...schoonheidsfoutje?

Origineel geplaatst door Alpha1
Ik vind het een lekker klinkende remix. Niet echt bijzonder en het dankt denk ik z'n kracht vooral aan de oorspronkelijke versie. De geluidskwaliteit klinkt me prima in de oren en het zou zo op de single als remix kunnen staan (samen met nog wel wat anderen)

Maar ben ik de enige die het hoort?
Bij ongeveer 5:03 loopt de beat niet echt gelijk met de sample van Modjo...schoonheidsfoutje?

ja ik vindt de tweede al beter maar hij is in mijn ogen nog vrij kaal. gooi er nog wat extra's doorheen een baslijn een extra zelf bedachte melodielijn wat effecten maak een vette climax door een filter loop op de drums(niet echt orgineel maar werkt wel)

heb je daar wat aan ?

bij nader inzien nog klein iets: gebruik iets minder reverbs. Ik merk dat je veel reverb gebruikt als effect. gebruik eens hevige flangers ofzo op de stem. kan ook leuk zijn...

Origineel geplaatst door Slipperman
bij nader inzien nog klein iets: gebruik iets minder reverbs. Ik merk dat je veel reverb gebruikt als effect. gebruik eens hevige flangers ofzo op de stem. kan ook leuk zijn...

Klopt er zit wat meer reverb op Gitaar samples in de 2 de versie
Ik had wat meer pre-delay en langere tijd gebruikt en natuurlijk meer "wet"
ik zal je 2de tip meenemen in de 3de versie als die ooit komt

door edpja ik vindt de tweede al beter maar hij is in mijn ogen nog vrij kaal. gooi er nog wat extra's doorheen een baslijn een extra zelf bedachte melodielijn wat effecten maak een vette climax door een filter loop op de drums(niet echt orgineel maar werkt wel)[/B]
k
Er zouden nog wat rhodes akoordjes doorheen kunnen denk ik. Zachtjes op de achtergrond,zoals in het origineel
alleen ik weet niet welke.
Misschien nog wat subtiele drum+synth effecten in de 3de versie.
Maar wat bedoel je met "een vette climax door een filter loop op de drums " ?

Laatst gewijzigd:
Nieuwere versie:D

link

Laatst gewijzigd:
jaa hij is nu een stuk voller.
in het orgineel zit het volgens mij ook open gegeven moment hoor je alleen nog maar zag en ineens komt alles in een keer er in.

Back