juist niet interessante tshirt met 909808303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DRe

SSM spacestation

Attachments

• Schermafbeelding 2014-01-24 om 19.44.31.png
    Schermafbeelding 2014-01-24 om 19.44.31.png
    293 KB · Bekeken: 134
Wat is er mis met Trabbies? die barrels rijden nog steeds (sweet smell of stinkende tweetact) makkelijk te repareren (beetje als een vintage drummachine dus) :D

Wat is er mis met Trabbies? die barrels rijden nog steeds (sweet smell of stinkende tweetact) makkelijk te repareren (beetje als een vintage drummachine dus) :D

Ik zeg niet dat er iets mis mee is, net zo min als dat ik zeg dat er iets mis is met een MC303. Maar je begrijpt natuurlijk zelf ook wel dat het appels met peren vergelijken is! ;)

pusspuss shop met hun 909 badpakkies al gezien tr808 men underpants
kzout ooknie kopouh..looks iig goed op de modelluh;-]

Hahah dat is wel heel slecht! Dat is hetzelfde als een Ferrari, Bugatti en een Trabant op een tshirt zetten.

Neen, dat is hetzelfde als een Ferrari Enzo, Ferrari F50, en Pontiac Fiero met F40 bodykit op een t-shirt zetten. :halleluja

Persoonlijk speel ik liever op synths dan dat ik ze draag.

typisch gevalletje.. de klok horen luiden.. maar niet weten waar de koster uithangt :D

vroeger, in groningen:
een DJ die ik kende had een vriendin, Femke, die ook electronische muziek maakte.

"Femke heeft een 303"... die chick kon dus niet meer stuk bij mij he?! dat snap je dan wel..

tot die zekere DJ zei... ja dr zitten best vette drums in die 303 van Femke...

...dafuque...

;{ =( :r

-C-

In de drumdoos van Femke... heb ik met m'n stok al flik op d'r vel lopen rammen.

Zo iets?

Ik verwacht een houdbaarheid van enkele momenten voor dit geweldige topic :D

Als het een drumdoos is dan zal die dat wel flink gedaan hebben ja.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back