Stoppen met synths...

Het is toch geen verplichting, is een hobby voor mij, heb ik er zin dan doe ik wat, heb ik geen zin dan staat het soms maanden stil, maar het spul weg doen, never! Het spul zien staan is toch ook al mooi opzich :)

Origineel geplaatst door silvercloud
stomste dat je kan doen sluit de deur en breng de sleutel naar my toe anders stuur je me maar een p.b. dan zal ik je myn persoonlyk verhaal vertellen ik denk als je die hebt aan gehoord je waarschynlyk genoeg inspiratie voor de komende 25 jaar zal hebben :D

weet je ook nog de redenen waarom je voor de muziek ging ?

zelfs kan ik er geen dag zonder
muziek is gewoon myn grootste uitlaat klep weet niet eens hoe ik zonder zou kunnen functioneren

Tuurlijk weet ik dat nog: van muziek maken wordt je high zonder drugs te gebruiken en is gewoon trippend... En dat gevoel heb ik al (te) lang niet gehad.

Maar je persoonlijke verhaal wil ik zeker horen! Ik stel voor dat we na mijn vakantie (eind augustus) maar es een biertje gaan pakken in A'dam (woon je toch ook?)

P.S. Catscan: Atari regeert is met een T... :D

Origineel geplaatst door Catscan
VST Zuigt
Atari regeerd ;)

Yep, me too hahaha!

je bedoelt Atari ST + Cubase??

:okdan:

In mijn eeuwigdurende verhaal in de Nieuwe Leden thread heb ik over hetzelfde geschreven. Sinds ik met echte instrumenten ipv trackers bezig ben ontbreekt de motivatie, inspiratie en tijd om ECHT wat af te maken. Ik heb mijn zolderstudiotje vorig jaar "tijdelijk" ontmanteld en tot deze week deed ik er niets mee. De studio monitoren zijn zelfs naar mijn woonkamer (surroundsetje heheheh) verhuisd. Toch miste ik hierdoor al een hele tijd een uitlaatklep, een manier om iets met mijn creativiteit te kunnen doen.. Sinds een paar weken ben ik weer echt aan het rommelen met PC, muzieksoftware etc. Gisteren heb ik een AKAI MX 73 master keyboardje overgenomen. Het is momenteel een puinhoop in mijn woonkamer door alle kabels (daar staat de enige PC snel genoeg voor VST), en ik ben vastbesloten de boel op zolder weer netjes in te gaan richten. Alhoewel ik meerdere keren heb overwogen om de boel te verkopen en de opbrengst te investeren in vakantie en home theater , ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Ik zou mijn diverse herriebakjes dan nu knap gemist hebben.

Het argument dat door verkoop van alles op 1 ding na, de boel erg op mekaar gaat lijken is terecht. Ik heb een RM1X. Die klinkt best lekker als je de presets een beetje weet te omzeilen, maar het blijft veel van hetzelfde.. De echte rauwe (koele) sounds komen toch uit mijn andere gear..

Origineel geplaatst door Lynxxx
Het argument dat door verkoop van alles op 1 ding na, de boel erg op mekaar gaat lijken is terecht. Ik heb een RM1X. Die klinkt best lekker als je de presets een beetje weet te omzeilen, maar het blijft veel van hetzelfde.. De echte rauwe (koele) sounds komen toch uit mijn andere gear..

Met mijn muziek-dip gaat het alweer iets beter. De studio blijft tijdje ongeroerd, loopt idd. niet weg. Helemaal stoppen zal ik toch niet doen, zoals het er nu voor staat. En even reagerend op wat hierboven staat: ik dacht ook wel eens ik verkoop alles, behalve bijvoorbeeld de Novation en een sampler. Maar dat is geen optie. Ik ben nu gewend aan de luxe van verschillende FX, verschillende modules, multiple compressie etc. etc. etc.

Wat ik maar wil zeggen: als ik strax weer inspiratie heb en ik heb alleen nog een Novation en een Sampler, dan sla ik mezelf :stupid voor de kop dat ik alles verkocht heb.

Dus....

Short is weer :)

Back