wat zou je vandaag met je synths willen doen, maar (het gaat niet want...)

... maar het gaat niet want:

Ik krijg Brubecks 'Take Five', via Flowkey, maar niet in de vingers; al boek ik langzaam vooruitgang, dat wel. Flowkey is een beetje mijn procrastinatie-app aan het worden.

...moet zelf een afspraak maken en daar gaat blijkbaar een maand overheen.
Ik heb geen pijn ofzo, maar jeuk.
Oordruppels mee gekregen.
OK, dat is wel goed te behandelen, aan het middenoor. Maar pas ajb op. Mijn vrouw is hartstikke doof aan een oor na een virale infectie aan het middenoor waar de huisarts incompetent mee omgegaan was (kijk het nog een weekje aan). Aan iedereen: bij oorpijn (geen rood middenoor of verstopping) en/of plots gehoorverlies: gelijk acuut antivirale middelen EISEN, elk uur telt.

Laatst gewijzigd:
Om m`n oren goed te houden gebruik ik een keur aan zelfgemaakt gereedschap. Zie foto. Dus geen wattenstaafjes.
Uitspuiten met water heef ook zo z`n nadelen en gebruik een haardroger op afstand om ze droog te houden. Buiten de druppeltjes van de doker.
Die spullen zaten vroeger altijd bij reisaccessoires maar er raakt wel eens wat kwijt.
Het komt bij mij door water in de oren van vlot douchen en lang haar.

eur.jpg

Attachments

• eur.jpg
    eur.jpg
    83,8 KB · Bekeken: 9
Laatst gewijzigd:
Ik probeer met fm een geluid te maken dat je zou kunnen omschrijven als een piepende draaimolen uit een horrorfilm. Als iemand weet welk dx7-algorime een goed uitgangspunt is en hoe ik die veranderende boventoonre

Ik zou vandaag wel een keertje mooie muziek willen maken, maar dat gaat niet want ik ben te lui, heb geen talent, en zit vanavond waarschijnlijk gewoon te gamen.

Oh! Ik dacht dat dat "meer opties betreffende het melden bij een moderator" waren! Rare lay-out... of mijn rare brein (waarschijnlijk het laatste) Dankjewel!

het leven is kut (soms)
misschien moet ik maar gaan moduleren, dat gaat altijd wel. maar daar heb ik weer geen zin in. Ik ga ook maar gamen.

Een wereldhit maken, maar mijn huishoudelijke hulp kan vandaag niet komen.
Moet ik dus zelf met een emmer sop en de stofzuiger door het huis.
Tot straks dan maar.

Back