wat zou je vandaag met je synths willen doen, maar (het gaat niet want...)

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ah kijk, het 'uitstel' draadje

Wat zou je vandaag doen maar je doet t niet want 'excuus'

Ik zou vandaag in de studio duiken om te genieten vd laatste dagen dat ze werkt, een polysix finaal testen voor verkoop

MAAR

ik ben te lui - ik heb ook rugpijn dus geen zin om synths te gaan tillen en er over te buigen om ze aan te sluiten.
Nu jullie

Ik had het goede voornemen om een uur aan de piano te gaan zitten. En om de Poly D weer eens tevoorschijn te halen.
Maar het was redelijk weer vandaag dus ik heb een stukje terras gemetseld.
Daarna geen fut meer.

Ik had het goede voornemen om een uur aan de piano te gaan zitten. En om de Poly D weer eens tevoorschijn te halen.
Maar het was redelijk weer vandaag dus ik heb een stukje terras gemetseld.
Daarna geen fut meer.
Hmm met cementkloofjes piano spelen, dat lijkt me wel n ideetje voor n vreemd liedje als tekst

Iets synthy doen met Nick Drake's River Man akkoorden.

Maar dat gaat niet want ik zit op project in Malta.
Heb gevrijwilligd voor extra weken werk om extra geld te kunnen investeren en de winst te gebruiken voor mn GAS ziekte.

Ik wil dringend mijn M1 en space organ testen, maar kabelzooi. Idem voor wat lekkere fx waar ik nog kabels voor moet kopen ook.

Ik zou vandaag wel wat willen inspelen en opnemen, maar dat gaat niet want ik moet eerst een paar dingen verzetten en wat kabels goed aansluiten. En dat... vind ik zo vreselijk... !

ik heb net een hapax ingepakt voor n SF lid... Ik heb uitstelgedrag: ik moet gans de studio afbreken en heb er geen zin in, maar die mindfuck maakt ook dat ik geen gear aanzet. Help is er een psycholoog in de zaal, is al een week aan de gang, maar uiteraard wel SF vervuilen met onzin, zo zijn we dan wel

Och, dit soort topics helpen mijn uitstelgedrag uitstekend!

Bedankt @klinkske 😁

My pleasure!

• Duimpje
Duimpjes: L56
De wereld zit er vol mee, met van die lui die eigenlijk gewoon een flinke trap onder de r**t moeten hebben.

Ik ben er zelf een van.

deadlines, dat werkt. Maak ze... Start n challenge en kleef er een week of 10 dagen op.
Doe wat voor 8/08 day
doe wat voor 9/09 day
cover een liedje
maak enkel muziek met drumbrains
maak een track met één synth drums hats all incl
kleef er een datum op wanneer ie KLAAR en ONLINE moet - heb ik ook weer wat om te luisteren weldra van jullie lieverds

Met een trap kom je er niet hoor demian, ik heb een lift nodig

Ik weet wel waarom we zo zijn, en dat is omdat we geleefd worden. Alles is bepaald voor ons, we moeten dit, we moeten dat.. maar om lekker muziek te maken moet je in een flow zitten. En die flow, komt niet zo maar tot stand. Hoe die wel tot stand komt is voor iedereen verschillend. Voor mij werken 2 dingen goed, tijdsdruk en totaal geen tijdsdruk. Daar tussen doe ik gewoon wat moet gebeuren en qua hobby rommel ik dan maar wat aan. Ik verkeer dus meestal in dat middengebied, de kunst is om daar aan te ontsnappen en los te gaan voor waar we voor bestaan.

Ofzo. :D

juist, daarom een noteboekje op zak op t werk, ideetjes naar huis mailen teksten schrijven tijdens dode werk momenten, allemaal win :)

Omdat ik vaak ongebruikelijke paden bewandel als het om muziek gaat.
Heb ik iets met m`n synth`s gedaan wat niet om aan te horen is.
Zodoende komt dat niet in het bekende onderwerp. Van `Wat heb je vandaag met je . . . `
Alles kon uiteindelijk gedelete worden.
. . . . Hoe? wat moet je niet doen als de fantasie op is?
Begonnen met een bekende midi melodie. (Ooit is het wel eens beter uitgepakt.)
Allerlij toonhoogtes veranderd om plagiaat zover mogelijk ver weg te houden.
Maar het bleef toch terug te herleiden als een mislukte cover.
Nog geprobeerd er wat zang-tekst doorheen te gooien voor de afleiding.
Huilen met de pet. / Waardeloos.
De inspiratie die anderen me geven om daar mee mee te gaan is voor mij een mislukking.

Een stukje fantasie maken op de toetsen ligt me meer.
En dan om het af te werken tonen precies met de Quantentechnologie (QTZ) elke Vijf à vijtientien seconde opnieuw stellen.
En de rest `uit de losse pols` er bij voegen.

Laatst gewijzigd:
Back