Virus C vs Virus XL

Zit in een soort van 'performance' modus. Als ik bij part op linker of rechter knopje druk, loopt het getal op tot 16 - en daarachter staat naam van de preset. Hoe noem je dit? Kan het zo snel niet vinden in de manual. Wil dit uitzetten. Zodat ik op zoek kan gaan naar de init preset.

Switch van multi naar single.

De Access Virus Rack XL? Gebruik je deze nu naast de TI of als vervanging ?

Virus C rack! En gebruik hem naast de TI2. De TI2 vind ik makkelijk werken, maar mist iets qua sound. Niet vol/rauw genoeg - please don't shoot me. De C vind ik mooier klinken :)

Ik hoor dat vaker. Heb zelf een TI maar zit te kijken naar een C. De XL is toch gelijk aan de C?

Klopt, alleen is het dan wel makkelijk om een editor te gebruiken. Heb zelf 550 voor de C betaald. Dus als je beetje geduld hebt kan je hem voor die prijs vinden. En als je genoeg geld hebt ben je 600 kwijt!

Klopt, alleen is het dan wel makkelijk om een editor te gebruiken. Heb zelf 550 voor de C betaald. Dus als je beetje geduld hebt kan je hem voor die prijs vinden. En als je genoeg geld hebt ben je 600 kwijt!
Blijf je de TI wel gebruiken nu je de C hebt?
Zou je misschien dezelfde lead sound in beiden kunnen laden zodat ik het verschil kan horen? Ik heb eventueel wel een patch voor je mocht dit teveel moeite zijn ;)

Ik moet hem dan eerst anders aansluiten, zodat ie ook midi ontvangt. Misschien van het weekend ok? Weet namelijk niet hoe je zelfde patch naar de C stuurt..

Back