Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

virus C 550 op Marktplaats

Ja dat is dus degene die per pb het snel verhoogt naar 600.
Ik hoor nochtans dat buiten de EQ en FX qua sound de B aarding in de buurt van de C komt en dus nog prima te gebruiken is.
De Virus C blijkt wel wat meer hands on te zijn; lees minder menu's (Ik ben ook op zoek maar vermoedelijk kies ik budgettair gezien voor een B).
Ik heb hier de Virus B en C staan, aan een Apogee AD-16x met het zelfde soort kabels. Als ik een patch tussen de synths uitwissel is er een duidelijk verschil in sound. De B is heel erg groots en in your face. De C is gedetailleerder en dieper. Maar weer niet zo soft als de TI.
Jij vind dus ook dat er een verschil zit tussen de Virus C en de TI ?
Ik heb hier de Virus B en C staan, aan een Apogee AD-16x met het zelfde soort kabels. Als ik een patch tussen de synths uitwissel is er een duidelijk verschil in sound. De B is heel erg groots en in your face. De C is gedetailleerder en dieper. Maar weer niet zo soft als de TI.
Dat staat letterlijk in mijn antwoord ja.
Ik heb ze nooit naast elkaar gehad, maar ik heb ook het gevoel dat de C wat dikker klinkt als dezelfde patches worden gespeeld. Overigens heb ik dit nooit kunnen checken.
Dit zou natuurlijk goed kunenn komen door de D/A convertors. De TI heb ik via USB aangesloten (audio).
Verkoop je hem toevallig?