Ik begrijp zeker wat jullie bedoelen, maar als sKeLeTvM zegt dat muziek meer is dan alleen 2 loopjes combineren... dan haalt dat het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik ken namelijk gasten die hele arrangementen maken en er op 'technische wijze' vanalles gebeurd in een beat maar de sound blijft nogsteeds zuigen.
Ik zeg niet dat dat bij Skel zo is maar de kans is er, dit soort adviezen heb ik namelijk vaak gekregen van dit soort producers.
Ik weet exact wat hij bedoeld, ik weet dat er ook tracks met een mooie intro, opbouw, brug en een outro zijn. dit doe ik ook zo nu en dan, alleen vaak vind ik het niet nodig omdat ik visualiseer in mijn hoofd hoe een rapper of een dope scratch sessie hier op zou klinken( daar is het immers voor gemaakt).
Ik zou liever feedback hebben op de groove/dynamiek/mix/kwaliteit van mijn beat. hier heb ik veel meer aan want ik weet wat ik over een jaar doe.. nogsteeds hetzelfde alleen hopelijk een niveautje hoger! sorry voor mijn vele gelul af en toe hier, ik kan er zelf soms ook wel ziek van worden :p