statief voor geluidsmixertje?

Messenger

Ingeburgerd
Ik weet niet of dit hier al eens aan de orde gekomen is, maar ik vraag mij af of er iemand weet of er een statief verkrijgbaar is, voor het mixertje waarmee ik mijn toetsen aanstuur. Ik weet namelijk nooit waar ik dat ding moet laten. Hij is net iets te groot om op mijn keyboards te leggen.
Bestaat er een adapter voor mic stand, waar je zo'n mixertje op kunt leggen en ergens strategisch op kunt stellen?
Er moeten toch meer toetsenisten zijn die hiermee aan het rommelen zijn geweest....

Onder andere QuickLok maakt speciale mixer stands. Ik weet niet of een mic stand nou echt stevig genoeg is om een mixer op te schroeven...

QL-400_m.jpg

Bedankt voor de reacties, maar jullie opties zijn voor veel grotere mixers. Ik bedoel een klein mixertje van zo'n 15 bij 25 cm. Die stands van Quiklok zijn ook bedoelt voor veel grotere afmetingen.
Er is ook iets voor I pad, maar die is weer net te klein.

Onder andere QuickLok maakt speciale mixer stands. Ik weet niet of een mic stand nou echt stevig genoeg is om een mixer op te schroeven...

QL-400_m.jpg

Ik heb exact deze QL-stand en daarop staat mijn Mackie 1642-VLZ3. Stevig genoeg en toch handig om te verplaatsen in mijn muziekhok.

Ideaal voor formaten à la 'desktop mixer'. Grote (of heel kleine) mixer zullen hier niet op passen.

Ik heb lang getwijfeld om een verplaatsbaar statief voor mijn mixer te kopen. Maar eenmaal in gebruik kan ik eigenlijk niet meer zonder.

Mijn mixer is altijd bij de hand wanneer nodig
en staat niet in de weg wanneer overbodig. :D

Bij mij thuis staat alles rond mij opgesteld, ik zit dus 'in' mijn muziek.

Back