trekkie : alles aan

Ik mis eigenlijk wat klassieke 808/909 geluiden :D

Nee geintje :P Hij is wel gaaf, alleen wat er op 5:28 gebeurt is iets te Arabisch ofzo..

Te gek ! :)

Intro vind ik wat rommelig maar das geen punt natuurlijk. Puik soundje. :)

best leuk maar ik vind de drum sounds statische klinken.

Lekker dissonant?

Ja, misschien wel. Misschien is het ook de combi met die woosh ofzo die er dan ook bij komt. Mar het is wel lekker dissonant, niet vervelend. Het prikkelt wel zeg maar.

dank lui :)
het is nog geen finale versie maar t zit er allemaal al wel in denk ik
beetje rommelen ermee nog
prikkelen is goed! :D

Klinkt lekker! Hij is qua timing alleen "te los" naar mijn smaak, het hort en stoot allemaal een beetje nog, zit geen cadans in. Dit moet IMHO denderen niet hakkelen

vet! het enige waar ik me aan stoor is de kick op iedere tel. probeer voor de gein eens een pattern met de kick op 1,2,7,10 - 1,3,7,10,14 (16e noten, weet even niet hoe het anders te formuleren).
Het resultaat van deze ingreep klinkt in mijn hoofd als kraftwerk on steroids - misschien door de naam treintje.mp3 dat ik aan metall auf metall moet denken van TEE. Maak het funky! dit ding vraagt om een breakbeat.

ik zal er nog s grondig naar kijken

eis-t, ja denk je? kan hoor
maar volgens mij moet ie ook wel een beetje rechtdoor
ik maak eigenlijk altijd breaks :D nu s n keer niet en gelijk ellende hehe

ik ga verschillende dingetjes proberen
dank allen iig

Laatst gewijzigd:
Na een minuut wordt-ie zeker wel tof. Die kleine edits in de beats hier en daar maken het wel. Een meer gebroken beat zou misschien niet misstaan. En dan nog een leadsound van het een of ander erop en klaar.

Back