Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)

Ik heb dat probleem nog niet gehad. Ik dacht gelezen te hebben dat firmware 1.0 (die ik op m'n 2xSVF heb staan) dat wat oploste...Bij veel data gaan ze haperen cq. valt de klank af en toe weg. Schijnt te liggen aan het feit dat de processor teveel data (tegelijk) niet aankan.
Interessant toch. Ik was te laat voor de zelfbouwdag, helaas.
Is dit te doen met een eenvoudige soldeerbout of heb ik zo'n soldeerstation nodig met instelbare warmte e.d.? Zie de soldeerklus op zich wel zitten denk ik.
En welk filter is aan te raden?
Ik heb dat probleem nog niet gehad. Ik dacht gelezen te hebben dat firmware 1.0 (die ik op m'n 2xSVF heb staan) dat wat oploste...

Zit meteen even bij Mi te neuzen. Als ik het goed begrijp koop je de kit met alles erbij en zijn de alternatieve boards alleen Pcb's waarbij je dus zelf alle materialen moet inkopen?
Thanks! BestellIng gedaan, de simpele versie met transparante doos. Als ik het forum zo bekijk is de kans aanwezig dat dit niet de laatste zal zijn. Ben benieuwd hoe het solderen me afgaat. Ik zie op YouTube dat mensen een soort houder gebruiken voor de pcb. Maar eens kijken hoe ik dat ga regelen. Lijkt me handiger dan zo'n derde hand.