Whipped ft Devyn Rose

ano220424

in de ban
in de ban
https://soundcloud.com/sk3letvm/no-funk-master-mix-02

N.B. gitaartje zelf gespeeld want eigenlijk ben ik een gitarist, maar klavier biedt nu eenmaal meer mogelijkheden.:D

Laatst gewijzigd:
Heheh, gaaf man. Lekker energiek trackje :D

Hij's fijn Skel! Ik zie dit inderdaad zo gedraaid worden op de populaire stations. Ik ga wel met Gloomer mee als het om de finish gaat. Weinig tijd betekent voor mij simpelweg minder traks en minder posten. Quality over quantity.

Persoonlijk vind ik dat er een tikkie minder hoog in mag. En hij klinkt iets dunnetjes. Maar zoals gezegd, dikke plaat verder! :okdan:

Zonde dat je weinig tijd hebt (bekend probleem) want ik denk wel dat deze opzet hit potentie heeft.
OK, deal. Ik geef je 15% royalties als je hem verkocht krijgt.

Heheh, gaaf man. Lekker energiek trackje :D
Thanks. Ik zat ook met de eerste lentekriebels...:D

Hij's fijn Skel! Ik zie dit inderdaad zo gedraaid worden op de populaire stations.
Persoonlijk vind ik dat er een tikkie minder hoog in mag. En hij klinkt iets dunnetjes. Maar zoals gezegd, dikke plaat verder! :okdan:

Voorstel aan brutal geldt ook voor jou dokter !
Dunnetjes ? Bedoel je dan te weinig bass ? In m'n auto (die overigens een dikke Bose installatie aan boord heeft) klinkt het dan weer heel vet...pfff soms weet ik het ook niet!
Ik beluister de track binnenkort weer eens en mss nog eens opnieuw mixen. ik denk dat m'n oren aan 'fatigue' leden toen ik dit mixte.Ik was toen al te lang bezig. Verder nog bedankt voor je compliment !

Voorstel aan brutal geldt ook voor jou dokter !
Dunnetjes ? Bedoel je dan te weinig bass ? In m'n auto (die overigens een dikke Bose installatie aan boord heeft) klinkt het dan weer heel vet...pfff soms weet ik het ook niet!
Ik beluister de track binnenkort weer eens en mss nog eens opnieuw mixen. ik denk dat m'n oren aan 'fatigue' leden toen ik dit mixte.Ik was toen al te lang bezig. Verder nog bedankt voor je compliment !

Bass is wel goed volgens mij. Ik mis vooral laag-mid. En ach, ik weet het ook heel vaak soms niet. Denk dat dat voor iedere liefhebber geldt.

En ik ken niemand bij de radio ;).

Erg lekker die funky leads... :luv: Gitaartje is erg geslaagd.. lekker dat filtertje..

Zit me echt af te vragen of het nog beter kan. Vind als die dame die "UH"oid zingt, net iets te hard staat.. en die funky leadjes mogen van mij op sommige stukjes nog net iets meer volume hebben, maar da's misschien ook omdat ik ze zo lekker vind :D
Voor de rest erg dikke groove en dik in orde:okdan:

Edit: lees het nu in de comments.. mist wat... Mooi, dan kun je die leads her en der wat opschroeven :D :mega:
Maar serieus.. die drums enzo knallen best wel.. hoog is ook genoeg aanwezig.. heb zelf meer het idee dat het tussen de pieken meer mag opgevuld worden.
En ja dus.. sommige leadjes (die met die verb bv) kunnen best wel wat meer naar voren in de mix.. gitaartje kan ook nog wel wat meer volume gebruiken trouwens :)

Laatst gewijzigd:
Back