Kurzweil k2000 batterij vervangen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jefz

Triple
Heeft iemand enig idee waar ik de batterij kan vinden in de kurzweil k2000r?
Er zitten ook 3 penlights in en die verbinding ziet er niet goed uit waarschijnlijk lekkage vanuit het verleden maar zover ik heb begrepen staat dat los van de interne batterij.

Wie heeft dit wel eens gedaan?

image.jpg

Als er drie penlights IN het apparaat zitten valt dit bij mij in de categorie INTERNE BATTERIJ.
En als je de verbindingen goed schoonmaakt of vervangt zou dit de oplossing van je probleem kunnen zijn.
Waarschijnlijk heb je nu op de display bij het aanzetten de mededeling "BATTERY VOLTAGE IS LOW" of lichten de LED's twee keer op tijdens het aanzetten in plaats van 1 keer.
Batterijen leven niet zo lang en als je ze te lang in het batterijvakje laat zitten kan er zurige smurrie ontstaan.
Goed schoonmaken en nieuwe batterijen er in stoppen.
Geen oplaadbare, want die worden in het apparaat toch niet bijgeladen en gaan dus kort mee.

Uit de K2000R service manual.
Als de contacten erg smerig zijn zul je de batterijhouder er uit moeten halen, goed schoonmaken of vervangen.

Attachments

• K2000R_batteries.pdf
    116,5 KB · Bekeken: 103
Ok, bedankt voor de bevestiging.
Degene van wie ik de synth gekocht had, zei dat de interne batterij vervangen moest worden en los stond van de aa baterijetjes. Dan weet ik nu wat te doen, ik vond het al vreemd want kon geen extra batterij vinden.

Thanks!

:slotje: aub

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back