service van fabrikanten?

Tom 32

Gepokt en gemazeld
Mijn Access Virus C had kuren en na wat gemail over en weer bleek dat het mainboard vervangen moest worden.
Dat betekende dus opsturen naar Duitsland.
Heb hem vrijdag (8 aug) bij UPS ingeleverd en kreeg hem vandaag terug.
Alles doet het nu zoals het hoort.
Ik persoonlijk vind dit wel een uitstekende service.

Ik vraag me af of anderen ook ervaringen hebben met service van fabrikanten en of ze daar tevreden, dan wel ontevreden over zijn.

groet

Tom

De service van Yamaha , die is pas goed. ;)

Als je een upgrade vraagt voor de EX5 , kan je wel enkele maanden wachten. Het komt wel in orde hoor , als je veel geduld hebt. Voor andere onderdelen is het van het zelfde.

Ik moet er wel bijvertellen dat , als ze de onderdelen dan toch opsturen , ze er een vriendelijk briefje meesturen met hun verontschuldigigen dat het zo lang geduurd heeft.

Als het in orde komt , zijn we toch blij en tevreden of niet ????

Groetjes,

marcE

I love my EX5 :okdan:

Ik had laatst een keer gemaild over de OS van de nordrack met clavia. Ik kreeg na mijn tweede mail een spontane reactie dat ze een nieuwe chip zouden opsturen met de nieuwste OS. Ik geloof dat ik 2 of drie dagen later de chip in huis had.

Dat was echt goede service.

De service van Yamaha , die is pas goed.
Yamaha is ook meer voor :yamaha: :yamaha: :yamaha: (LOL)

Re: service van fabrikanten?

Origineel geplaatst door Tom 32
Mijn Access Virus C had kuren en na wat gemail over en weer bleek dat het mainboard vervangen moest worden.

ff offtopic maar je bent de zoveelste al met die probleem.......

Yamaha is ook meer voor (LOL)

Zelfs dat niet........ De motoren van yammie zijn ook altijd kapot of onderweg om kapot te gaan.......

Ik zweer gewoon bij Roland en m'n Honda !!!!!!!

Had voor 1 1/2 jaar problemen met het os van m'n Yamaha RM1X. Moest ik dat hele ding inleveren, als sequencerer het hart van m'n setup. Bijna 6 weken kwijt geweest voor een handeling van 10 minuten! Belachelijk.

ff offtopic maar je bent de zoveelste al met die probleem.......

Het probleem bleek er van meet af aan al in te zitten, maar kwam pas echt aan de oppervlakte na de laatste OS update.

groet

Tom

Enkele ervaringen:

In augustus 2002 een extra layer besteld voor mijn Ultimate keyboard standaard (ik wilde 4 lagen ipv 3).
Deze kon ik al ophalen in week 52, december 2002 :z
Excuus: het moest geimporteerd worden uit de US en men wachtte met de totale bestelling totdat men een
container vol had om te versturen...

Roland, diverse vragen/kleine onderdelen: na een emailtje (en vooruit betalen) binnen een paar dagen in huis!!! :okdan:

Clavia: via email enkele simpele vragen gesteld, nooit antwoord gekregen.....

Origineel geplaatst door Pim
Korg is een verschrikking. De importeur heeft totaal geen onderdelen op voorraad. Een paar maanden wachttijd is geen uitzondering.

Zo kocht ik een korg z1,die zat vol met bugs.
Ik bellen,kwam de vertegenwoordiger langs,hij zei natuurlijk dat het niet kon.
Ok hij luisteren en checken,waarempel ik had gelijk,dus hij begon er een nieuw moederbordje in te solderen.
Ik pikte dat niet en zei dat hij maar een nieuwe moest regelen,ik had hem tenslotte net nieuwe gekocht en wilde geen bak waar al in gesoldeerd is geweest.
Na een lange discussie gaf hij toe,hij zei je krijgt een nieuwe.
Ik had ondertussen een krasje onder op de z1 gezet.
4 weken later komt hij terug,en zei dat hij de nieuwe bij had.
Maak de doos open check meteen de onderkant,hups krasje....tja ik heb de hele z1 maar omgeruild tegen iets anders.
was het een beetje zat

Voerman is echt verschrikkelijk tot nu toe.

Ik heb een EMX, heb hem al 3 jaar, hij is 7x gerepareerd geweest. Ik heb hun gezegd dat ik er alles aan ga doen om nu in mijn recht te komen, dan maar op kwade manier. Het apparaat was gekocht bij EMI eindhoven. NA 2 maanden kapot, ik ben hem toen 8 weken kwijt geweest. Daarna kom ik hem ophalen, thuis, 1 week, weer kapot. And so on tot hij nu na 3 jaar (onder beheer van feedback eindhoven nu) onder de garantie van feedback valt.

Nu las ik op een juridisch adviesbureau dat een apparaat dat na 4x nog niet gerepareerd is je recht hebt op een nieuwe. Ik heb natuurlijk de bon nog e.d. dus ik sta wel sterk, want ik ben het zo kots beu.

Bovendien moest ik nog 60 euro betalen wat ik toch maar gedaan had om er vanaf te zijn om er nieuwe buizen in te laten zetten. Dit hielp natuurlijk niks omdat het in het moederbord zat.

Nu kreeg ik de regeling als volgt als ik bij betaal, maarliefst 120 euro, dat ik dan een nieuwe kreeg.

Dikke ***. Ik ga gewoon zorgen als ik niet tegemoet gekomen word dat ik een anti voerman site op ga richten of iets anders. Dit moet toch gvd afgelopen zijn met die flauwe kul, van vingertje wijzen van feedback naar voerman. IK koop iets wat niet werkt en ZEI kunnen het niet fixen. Dan Heb ik toch gewoon recht op een nieuwe of mijn geld terug. Als ze zoveel problemen voor die fucking 700 euro op hun neck willen halen, be my guest. Dan ben ik ook niet meer redelijk. Ben redelijk genoeg geweest met het apparaat 56 weken totaal in 3 jaar kwijt te zijn geweest.

Na veel gemailed te hebben e.d. krijg ik nu eindelijk een splinter nieuwe korg. ESX!! Ik zei als ik dan toch een nieuwe krijg doe mij dan maar een rode. Dat was geen probleem.

uiteindelijk heeft het lang geduurt, maar voor nu dan toch eindelijk. Voerman & Feedback Eindhoven bedankt uiteindelijk om me tegemoet te komen. Dat mag ook gezegd worden.

Back