WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Chips, daar gaat mijn Ben Liebrand award 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja snap ik allemaal, mijn punt is meer, het zijn allemaal samples van rifjes en loops, zit nagenoeg niks zelfgespeeld tussen, de compilatie blijft lekker, daar niet van, maar het is een compilatie, geen compositie![]()

Gaaf man!
Chicago house uut Budapest![]()
Dank je Zitten een aantal dingen in OP-X en de ML-303 (lekker hybride)![]()
Maar als het nagenoeg onhoorbaar is betekend het dat ik mijn werk "redelijk" goed gedaan heb![]()
Het zit er hééél zacht in![]()
Maar ik kijk uit naar een 2e minimix
Loopjes en rifjes knippen en de boel in key bij eljaar sorteren is het meeste werk, weet je wat je wil pleur je het daarna onder en achter elkaar in ableton en dan kan het puzzelen beginnen.
Ik heb er het geduld niet voor.
Dvl: hoeft niet allemaal vynil te zijn hoor, zijn zat compilatie CD's uit die tijd waar ze allemaal op staan. Bijv de Deep Heat serie of de oude hacienda series 10min bit torrent en klaar ben je
![]()
er zit heel veel knip en plakwerk in de geïsoleerde "loops" .... wel heel leuk om te doen.
Oude stijl house platen hebben ook vaak obscure labeltjes (paar persingen) vaak is de geluidskwaliteit slecht (net als bij die referbished Trax platen *incl stof en pitten in het vinyl) 

Heel erg nice deze track, echt knap hoe je die oldschool vibe te pakken hebt gekregen. Toch een puntje waar veel moderne producers over struikelen. De soul mist vaak, maar hier zit hij er lekker in!
er zit behalve een hééél zacht 303 lijntje niks van WHG zelf in. Tis natuurlijk geen wonder dat de groove erin zit, het is een compilatie van orginele trcks 
Huh?!? Het is géén track, het is een megamixer zit behalve een hééél zacht 303 lijntje niks van WHG zelf in. Tis natuurlijk geen wonder dat de groove erin zit, het is een compilatie van orginele trcks
![]()

*Even Sjors (want's to be a rappert )bellen 
Huh?!? Het is géén track, het is een megamixer zit behalve een hééél zacht 303 lijntje niks van WHG zelf in. Tis natuurlijk geen wonder dat de groove erin zit, het is een compilatie van orginele trcks
![]()

Ga je nu reviews reviewen, ga eens muziek maken man![]()

Gaaf dit! Of het nu knipwerk is of niet, ik ken de originele tracks toch niet
Wel vind ik zoals al opgemerkt het totaalvolume wat zacht, het einde wat abrupt en bovendien de drum een tikje hard in verhouding tot de rest. Maar de sfeer zit er goed in.

en daar dan ook de basis van meegekregen 

en nieuwe dingen uit proberen.