GRATIS SoundToys Plugin hier!!!! :D

gremlin23

Compleet gestoord!

Attachments

• little-primaltap.png
    little-primaltap.png
    146,6 KB · Bekeken: 123
Is dit weer zo'n wedstrijd waarbij de user met de meeste downloads via z'n link een gratis plug krijgt?
Email verzanel scam :D

Telefoonnummer wtf hebben ze dat voor nodig. Ze hoeven me echt niet te bellen om die gratis plugin te geven.

Eerst even een iLok kopen van 40 euro om een gratis plug-in te claimen. :?

Na het aanmaken van het account en het inloggen volgt het volgende:

14817d1394996504-schermafbeelding-2014-03-16-om-20.19.21.png

Gaan we weer....... Met little radiator waren er op een gegeven moment 20 links hier of zo...

tja, niks speciaals aan eigenlijk.. Teveel gedoe..

Heb die twee andere gratis plugz en deze ook geïnstalleerd en gebruik/te ze best vaak.
Dat het op mijn ilok moet en dat ik een code van t net moet plukken vind ik nou niet echt een probleem.
Was binnen 5 min gepiept.
Volgens mij vergeten de meeste mensen hier dat degene die plugz of hardware maken ook hun brood moeten verdienen. Dan is dit toch een leuke manier van promotie/ reclame maken?

denk ik ook niet, maar ik haat die wanhopige greedy me spams, alles voor de gratis bundle te winnen :D

Ik hoorde in dat filmpje dat je echt alles wat je wilt door die delay mag sturen, hoe vet is dat.

Je hoeft er geen ilok voor te kopen.
Voor de andere plugins he... dit soort "gratis" is natuurlijk ook bedoeld als een soort demo; eens je de smaak te pakken hebt.... ;)

En ook, ik heb al een dongle voor een paar dingen (elicenser), en dat is al meer dan genoeg. Je hebt hier wel geen ilok voor nodig, maar de hdd fungeert dan als 'dongle'.

Back