Schroefdraad voor een 19" rack.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik ben op zoek naar de schroefdraad voor de rails van een doepfer A-100 rack.
Dus nummertje 12 (of veel 14s) in het onderstaande plaatje.

Heeft iemand die, of weet iemand die te koop staan?

Ik heb namelijk een hoop 3s..

Attachments

• doepfer-12.jpg
    doepfer-12.jpg
    18,3 KB · Bekeken: 183
De Doepfer racken zijn denk ik van Isel. Spul daarvoor verkopen ze bij display en dil ordernummers zijn:

06.55.942 voor de rail ,schade 4,20
06.55.932 voor 500 moertjes, schade 5,75

Origineel geplaatst door Twiki
De Doepfer racken zijn denk ik van Isel. Spul daarvoor verkopen ze bij display en dil ordernummers zijn:

06.55.942 voor de rail ,schade 4,20
06.55.932 voor 500 moertjes, schade 5,75
Bedankt. Ik ga sowieso morgen naar Display, maar dan weet ik ook dat ik niet voor niets hoe te gaan.

Die rail, is dat een 10" of een 19" en weet je toevallig wat de schroefdraadmaat is? M3 of M5?

M5 = Doepfer en M3 = AS(y)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die rail, is dat een 10" of een 19" en weet je toevallig wat de schroefdraadmaat is? M3 of M5?

uit de Display catalogus:

06.55.941 Montagerail M3, voor 10'' frame
06.55.942 Montagerail M3, voor 19'' frame

M5 montagerails hebben ze trouwens niet.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
uit de Display catalogus:

06.55.941 Montagerail M3, voor 10'' frame
06.55.942 Montagerail M3, voor 19'' frame

M5 montagerails hebben ze trouwens niet.
Thanks!

Dan moet ik maar een hoop M3 schroefjes gaan kopen om al mijn doepfer modules in te proppen...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bedankt. Ik ga sowieso morgen naar Display, maar dan weet ik ook dat ik niet voor niets hoe te gaan.

Ga je op zaterdag naar display??, dan zou ik zorgen dat je er als eerste bent, anders sta je echt laaaaaang te wachten.
Er komen dan veel "klanten" alleen iets vragen, daar zijn ze dan een kwartier mee bezig ( als je geluk hebt:D)
Ik vindt het echt super dat ze iedereen met geduld helpen, maar als je alleen wat pluggen(of ŽŽn =( )ofzow nodig hebt
is dat nogal frustererend.

Ik heb ze al eens voorgesteld om een balie: *direkt kopen en een *info-balie te bouwen.

Tja... Ik ben in de luxe positie om een baan te hebben, dus ik moet iets..

Dan blijft over: Vrijdagavond (uiteraard geen optie.. dan moet ik drinken) en zaterdag...

Back