klik hier voor een track

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
deze is een remix die ik gemaakt heb voor iemand die wat stuff van
mij gehoort had en ze wou dat ik een remix van één van haar tracks
deed. het was een track met vocalen maar met die vocalen heb ik
eigelijk heel weinig gedaan. De track zelfs klinkt wel nogal lo-fi. dat komt
voornamelijk omdat ik van 192 kbps mp3tjes moest samplen. :r
en dan zet ik het nog eens om naar een 160 kbps mp3....dan heb je
helemaal geen kwaliteit meer. dus hou daar wat rekening mee.

stukje van het orgineel

remix

greets isnieZot

altijd lekker die wazige breaks van je... De atmos is spacey all over, mis er alleen wat effects overheen.

Verder knap gedaan....

heb wel een persoonlijke vraag: wordt jij nie gek om die breaks te programmen? Tis zo hectisch doch gestructureerd :D ....

jerzz

Origineel geplaatst door jerzz

heb wel een persoonlijke vraag: wordt jij nie gek om die breaks te programmen? Tis zo hectisch doch gestructureerd :D ....
jerzz

nee ik wordt er niet gek van.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ik ben al gek MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Nice experimental shit*D

Als ze aan jou een remix vragen, weten ze wat ze mogen verwachten hè?

:dubbel:

dit is wat ze ervan zei:
wow I really like it! It has a definate spooky feel, what sort of software do you use.. ?I had to encode the mp3s at 192 or the files were just massive, but I think you've done a really good job. I've asked some other people to remix the track as well, it might be nice to put together a remix cd or at least some MP3s to download from my page.. you are the first to finish so I'm waiting to see what the others come up with.

:luv:

vettig nummertje!!!!

Binnenkort ook wat nieuwe complete nummers van mij (ben naast organiseren van feestje (Berg-en-Dal bij Nijmegen a.s. zaterdag, iemand in de buurt? Kom langs!:D ) ook beatbrake-livesetje aan het voorbereiden.... komen wel leuke flarden geluid uit tevoorschijn inmidddels

(btw thanx 4d private reminder, Isnie! :) )

Lagge track! :D Ik denk alleen als je meer vocals zou gebruiken, dat ie echt af is!
:biertje:

beetje lang draadig en je had mischien meer kunnen spelen met de beat... maar sound is fet maat toupetje af

Peez Tron

Back