Denk dat je er maar aan moet wennen dat je em niet aan de praat gaat krijgen in windows 7. Support voor ouwe zooi stopt gewoon.. da's goed de economie en innovatie zeggen sommigen
Maar goed, wat je wel kan doen.. (dat doe ik tenminste) is een ouwe PC met XP naast je windows 7 PC draaien.. heb zelfs een windows 98 pc voor nog ouder legacy spul draaien.
Tussen die XP en 98 pc heb ik 'n '
switch' zitten, zoiets zou je dus ook tussen 'n XP en windows 7 pc kunnen zetten. Kun je met 1 toetsenbord, muis en monitor toch 2 PC's draaien en met een druk op de switch schakelen.. soort van alt+tab dus
Edit:
Bedenk me net ineens dat het weleens een experiment zou kunnen zijn om em in virtualbox te laten draaien. Dit is een emulatie die dan XP draait binnen windows 7, alleen moet hij dan wel je Varios USB aansluiting herkennen natuurlijk.
Heb hier in het verleden weleens wat mee geprobeerd en weet dat het voor heel veel, niet compatibel win 7 en 8 software een oplossing kan bieden het toch te kunnen gebruiken.
https://www.virtualbox.org
Hieronder de authentieke VGA versie van de switch maar je hebt ze ook in DVI natuurlijk