Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helaas heeft de ultralite geen adat dus daar heb je geen mogelijkheid om die ada8000 op aan te sluiten. Een ada8000 heeft geen usb stekkertje oid, alleen een toslink kabeltje om te connecten naar je interface. Je kan idd het beste overstappen naar een 828mk3 of hoger, die heeft ook eq/compressie, zelfs in standalone mode dus gewoon als mixer te gebruiken.

Als je de 828+ada8000 erbij neemt dan krijg idd 16 extra ins en outs erbij.Hier idem "probleem" heb een kleine analoge tafel hangen aan mijn MOTU ultralite MK3 Hybrid maar imo klinkt het alsof er een deken over het geluid ligt.
De Hybrid heeft 8 IN waar ik maar een heel klein gedeelte van mijn JACK's die ik nodig heb ik kan proppen.
Kan de ada8000 uitkomst bieden om meer analoog in mijn DAW te krijgen? dan zou dit zeer welkom zijn en kan ik de tafel voor seperate outs van een paar drumbakken gebruiken.
Zat al te denken om er een 828/MKII of MKIII bij te nemen....

Waarom overstappen? Je kan Ultralite+828+ADA perfect combineren tot een 24 I/O interface. En de Ultralite Mk3 heeft trouwens ook eq&compressie en is ook standalone. Eigenlijk is de aanwezigheid van ADAT hét grote verschil tussen de 828 en UL.Je kan idd het beste overstappen naar een 828mk3 of hoger, die heeft ook eq/compressie, zelfs in standalone mode dus gewoon als mixer te gebruiken.
Waarom overstappen? Je kan Ultralite+828+ADA perfect combineren tot een 24 I/O interface. En de Ultralite Mk3 heeft trouwens ook eq&compressie en is ook standalone. Eigenlijk is de aanwezigheid van ADAT hét grote verschil tussen de 828 en UL.
En zelfs via USB zouden ze gewoon te combineren moeten zijn.Oja dat is waar ook, je kan daisychainen met die motu's. Heb daar alleen geen ervaringen mee of/hoe dat werkt, maar idd moet kunnen.
En zelfs via USB zouden ze gewoon te combineren moeten zijn.

Het leukst blijft natuurlijk gewoon de PC uitlaten en een tape, dat of minidisk of DSD op de main out te zetten.
Alle onboard sequencers aan elkaar knopen of een midi sequencer zoals genome op de iPad en gáán, knoppen draaien, zaken instarten, muten faden pannen. Heelijk
En heb je wel eens geprobeerd iets serieus te doen met genome? Vind het een draak namelijk. Dan liever een atari ST als sequencer 

je hebt een mixer met direct outs nodig, of een soundcard met veel inputs
in cubase arm ik gewoon 24 audiotracks en die komen allemaal gelijk binnen, druk op stop en heb 24 tracks time aligned onder elkaar. moet ieder daw gewoon kunnen hoor
in ableton live is default dat je 1 spoor voor recording kan aanzetten, maar als je de shift knop ingedrukt houdt dan kun je de overige sporen ook aanzetten voor recording, zodat je inderdaad tot de max inputs van je soundcards / vsts tegelijk kan opnemen. Want ook vst's kun je routen naar audiosporen in realtime zodat je je hardware op aparte kanalen hebt en je vst's ook allemaal op aparte audiosporen en dat allemaal tegelijk. Dat kan zowel in ableton live als in cubase.Het zou mooi zijn als bijvoorbeeld Ableton met een multi MIDI/Audio oplossing zou komen waarin je meerdere sporen tegelijk kan tackelen en die vervolgens kan opnemen.
