[techno-ish]SOB

Heeeeeeeeeel erg fijn wel!

Dank voor de reacties mensen!

Hier nog een soortgelijke track die toch weer wat anders is (ook een andere alias van me)

https://soundcloud.com/channelperipheral/far-away-streetlights

heel vet, lekkere atmosfeer en basje + synths ook.
kick is wel erg lomp, ik vermoed een eckte 808.. hij zit soms net op het randje van wel niet behapbaar qua intensiteit, idd wat stupide zegt.
vertel eens wat over de productie? ik vermoed ook dat het basje en de kick elkaar aanzwellen en dat het distorted effect geeft.

maar vrind, dikke track!

Dankjulliewel mensen!

heel vet, lekkere atmosfeer en basje + synths ook.
kick is wel erg lomp, ik vermoed een eckte 808.. hij zit soms net op het randje van wel niet behapbaar qua intensiteit, idd wat stupide zegt.
vertel eens wat over de productie? ik vermoed ook dat het basje en de kick elkaar aanzwellen en dat het distorted effect geeft.

maar vrind, dikke track!

Dank!

Ja ik geloof ook dat de bass en de kick elkaar ietsjes in de weg zitten. Maar ik ging ook wel een beetje voor dat minder cleane. Ik heb deze track volledig in software gemaakt Ableton, met de Nepheton 808 simulator. Ik heb nog wat Saturator effecten toegevoegd, daarmee krijg je altijd nog wel aardig dat warme analoge randje voor zover dat mogelijk is.

Nog even een ander trackie, ik had m al gepost, maar ik had m nog wat aangescherpt en naar youtube verplaatst:

Back