mod wheel 1k nodig.

mhond

bleepboxes
heeft iemand enig idee of ik dit artikel ergens kan bestellen maar dan in een een 1k variant. zie bijlage. alvast bedankt! ;)

Attachments

• modwheel.jpg
    modwheel.jpg
    47,5 KB · Bekeken: 88
Is dat ding kopen en er een andere potmeter op zetten geen optie?

ja.. dat zat ik ook te denken.. ik heb net een mailtje naar Doepfer verzonden met die vraag. Staat alleen bij dat het een speciale potmeter is, maar dat kan zoveel betekenen ;). Het is voor een diy project, vandaar de rare waarde. Ik ben benieuwd of ik snel reactie krijg.

Staat alleen bij dat het een speciale potmeter is, maar dat kan zoveel betekenen

In het geval van een joystick betekent het soms een kleinere draaihoek (dus de koolstofbaan is veel korter dan de gebruikelijke 300 graden). Soms hebben ze ook een middenaftakking voor een echte '0', maar dat heeft deze zo te zien niet.

Is het niet makelijker om je circuit aan te passen zodat je gewoon de bestaande 10k pot kunt gebruiken?

ja.. ik denk het schema aanpassen sowieso ook een serieuze optie is, aangezien hij dan ook voor de meeste externe expressiepedalen te gebruiken is. Doepfer reageerde trouwens binnen 2 min op de mail. :) het kan dus gewoon nog ;)

Back