Gezocht: Roland Jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
onze belgiesche vriend van analog reanassance maar dermate goeie klonen, die gewoon nooit meer stuk gaan, dat het echt niet hoorbaar is welke de kloon is en welke niet.

:mega:

Zeker, maar setje van 6 + installatie/calibratie maakt dat de meeste MKS-30's technisch total loss zijn...(de 106'jes ook)

Heb jij die bij aanbod gemist dan? Die van 4500

Hi, you want it 12-bit or 14-bit ? with or without MIDI ? And how much are you offering for one ?

:D Opzich omschrijf je de status niet verkeerd als je zegt dat hier OP gespeeld is.. maar het zijn waarschijnlijk geen hondenharen die je op de foto ziet.. :D

ik zoek een topstaat jupiter 8,geen krasen,geen deuken,geen roest,geen modificaties zichtbaar op het front,geen verkleurde knoppen,geen overmatig blinkende plekken van gebruik zichtbaar op de verf,geen beschadiging aan de zeefdruk.

het is niet altijd mogelijk voor zeldzamere stukken,maar voor een JP-8 leg ik de lat vrij hoog

ik zoek een topstaat jupiter 8,geen krasen,geen deuken,geen roest,geen modificaties zichtbaar op het front,geen verkleurde knoppen,geen overmatig blinkende plekken van gebruik zichtbaar op de verf,geen beschadiging aan de zeefdruk.

het is niet altijd mogelijk voor zeldzamere stukken,maar voor een JP-8 leg ik de lat vrij hoog

Dacht dat ik de enige was die de lat zo hoog legt ;)

Dacht dat ik de enige was die de lat zo hoog legt ;)

Nou ik denk dat er anders weinig zijn die voor zulke prijzen de lat lager leggen. Maar dat terzijde.

Ik zou nog even wachten met de JP8 tot de JP08 er is....Kan misschien wel wat schelen in de prijs. Ik durf hier NIET voor te stellen zelfs ook die jp08 eens te testen in een 8voice config. Wat dat zou een heel raar idee zijn vermoed ik. :D

Status
Please reply by conversation.
Back