Gezocht: Roland Jupiter 8

Status
Please reply by conversation.
Haha, Septic, dit ga je niet menen neem ik aan he?
heb je een voorbeeld van een remake die de oude classic evenaart? En, een voorbeeld waar de prijzen zijn gekelderd door een remake? IK ken ze niet.

Probleem met de remakes blijft dat het signaalpad steeds te lief en ongekleurd is, lees SAAI

Ik denk niet dat de topicstarter erg vrolijk gaat worden van discussies over de nieuwe Roland VA's in z'n ik zoek een Jupiter 8 topic :) Maar je had er natuurlijk op kunnen wachten :)

Ik ben het met 154 eens. Zullen we het weer gewoon een gevraagd topic laten zijn en indien gewenst een apart topic voor deze discussie starten? :)

Haha, Septic, dit ga je niet menen neem ik aan he?
heb je een voorbeeld van een remake die de oude classic evenaart? En, een voorbeeld waar de prijzen zijn gekelderd door een remake? IK ken ze niet.

Weer zo'n wishful thinking uitspraak, niet van jou Arv.

Is er een voorbeeld van een remake die de oude classic evenaart, ik ken ze niet.

Ik wel, de KOdyssey.
Alle testen bewijzen het en je hebt ook nog eens de filter mogelijkheid van alle 3 de modellen met als bonus nog een overdrive.
De vraag naar originele Odysseys zal toch ligt gaan dalen omdat er een (goedkoper) alternatief is en als je de marktwerking kent is het altijd zo geweest dat als de vraag afneemt de prijzen ook zullen dalen.
Speculeren blijft moeilijk, de toekomst zal het uitwijzen.

Dat klopt en die Roland Jupiter 8, dus niet die van de foto, is voor jou niet de juiste.
Jouw kennende en de Jupiter 8 kennende kan ik dat met zekerheid zeggen.

die van de foto is al niet goed...alle keycaps vergeeld..

toch niet voor die prijs

Dat los ik zo op en ik niet alleen dus daar zou ik een verder mooie Jupiter 8 zeker niet voor laten staan.
Maar de "perfecte" Jupiter 8 die jij zoekt zal verwacht ik niet heel goedkoop zijn.....ik denk dat je beter een 008 kunt nemen ;)

die van de foto is al niet goed...alle keycaps vergeeld..

toch niet voor die prijs

had er pas nog een te koop ...
( een p08)
hoe maak je die capjes weer mooi?
denk inderdaad dat dit wel ongeveer een redelijke prijs is , als ie is opgeknapt zeker
blijven mooie synths

Status
Please reply by conversation.
Back