Microwave vs refrigerator

Waveglider

Skyglider
aan de hand van alle Xsynth Vs Ysynth treads zou ik wel eens willen weten wat ik het best kan kopen ???

Ik weet dan een 'microwave' handig is om snel eten in op te warmen... maar daar tegen staat nu weer dat een refrigerator verdomd handig is om je bier koel te houden.

Welk zou ik het best kunnen kopen en welke klinkt het best ?

Mijn persoonlijke voorkeur gaat echt in eerste instantie naar een refrigerator .. een microwave is meer leuk voor erbij :)

Ik moet trouwens zeggen als je voor een leuke sound gaat dat een broodbakmachine ook heel geinig kan zijn!

maar is die niet monofoon ?:confused:

Die refrigerator die ik heb is 3 stemmig, een motor waarvan je de sound en timing van kan regelen met de temperatuur knop, en dan 2 deuren waar je mee kan gooien.

De broodbakmachine is inderdaad monofoon, da's wel jammer idd, maar wel erg lekkere sound ook weer.

Gelukkig heb ik ze allebei :W

Wat ook aan te raden is, is de combi microwave / oven. Meestal zit er ook een grill in. Als je het dan hebt over een veelzijdig bakje is dit wat je moet hebben.

De fridge is ook errug handig. Eigenlijk kun je het best een setup hebben met zowel een microwave als een fridge.
Ze vullen elkaar echt heel goed aan!

:biertje: -C-

Bij een fridge komt het spul wat er in gaat er binnen een bepaalde tijd in in nagenoeg onveranderde staat weer tevoorschijn. Dit is een van de nadelen van een micrw: alles verandert van structuur en soms van vorm...

Vaak moet je voor de smaak toch wat zaken uit de fridge in de microwave gooien... doe dat maar es omgekeerd ;)

een fridge is gewoon bijna een vereiste. Een microwave is meer een luxe (waar je niettemin aan kunt wennen). Als je nog geen fridge hebt, zou ik deze eerst nemen.

De doorsnee microwave heeft wel meer knopjes en zegt 'ping'...

Hou je meer van 'warme broodjes' of van 'koud bier'.

Life is full of choices. Ik zou toch kiezen voor de refrigerator. Deze is namelijk analoger en meer hardware dan een microwave. Werkt ook intuitiever.

En voor degenen die helemaal :{ op vintage.................. de refrigirator was er eerder!!! *D

ik hou wel van warme broodjes maar koud bier vind ik ook wel moddervet !

Back