Probeerseltje

sander

_
Zo iets anders dan normaal. Er zitten wat hikjes in de opnamen die de boel verpesten. Maar het idee is duidelijk.
Ik was soulseek namelijk vergeten af te sluiten en pc te herstarten. soulseek kan soms de helft van je system resources in beslag nemen. Maar ach, kan em nog wel opnieuw maken vanavond, alleen wordt ie dan weer wat anders. Was toch nog niet 100% tevreden.

http://www.smeyer.cistron.nl/music/sander_testje.mp3

Gear, juno-60(lead),101(bass), 808, DX-200(string melodie en wat drum gekuiden), zoom1010 met reverb ofzo.

Hey ! klinkt wel okee!

De melodielijn doet me zwaar denken aan Snoop Doggy Dogg 's "Beautiful" .... is dat toeval?
Alles bij elkaar klinkt het netjes :) en hij slaat een keertje over op 2:36

Klinkt erg lekker hoor.
Nog iets ergens van een string toevoegen?
En ietsjes korter denk ik.

Origineel geplaatst door Roel

De melodielijn doet me zwaar denken aan Snoop Doggy Dogg 's "Beautiful" .... is dat toeval?
Alles bij elkaar klinkt het netjes :) en hij slaat een keertje over op 2:36

Zal wel toeval zijn. Ken dan nummer niet. Off wacht effe, das met die gast van Nerd toch die dan zingt.
Nee daar komt het niet vandaan. Gewoon netzolang op toetsen drukken totdat ik iets leuks vondt.

hij slaat trouwens wel vaker over :)

Vind het een vet nummer! Die arpeggio's zijn misschien wel een beetje "Rainbow in the Sky", maar dat kitscherige (vat dit niet verkeerd op ;) ) vind ik wel passen. Misschien moet je MC Miker G (die van de Holiday-rap) eens vragen voor vocalen, dat was het eerste waar ik aan moest denken.:)

Origineel geplaatst door sander
Zal wel toeval zijn. Ken dan nummer niet. Off wacht effe, das met die gast van Nerd toch die dan zingt.
Nee daar komt het niet vandaan. Gewoon netzolang op toetsen drukken totdat ik iets leuks vondt.

hij slaat trouwens wel vaker over :)

en toch vertonen het akkoordenschema + opbouw grote gelijkenis :)
maar het klinkt wel goeed:okdan:

Origineel geplaatst door bobaphat
Doet me denken aan sommige italo dingen,,

Zal wel aan die Italo Converter liggen :D

Klinkt lekker Retro !! Ik zou er nog een leuke sample in gooien (Vocal) en dan zo fout triggeren :biertje:

Leuk nummer.

Hij zou het ook goed doen in een film van Dick Maas denk ik!!

Al hoewel het nummer meer dan zeven minuten duurt en eigenlijk een loop is waarop gevarieerd wordt, is het toch niet vervelend om naar te luisteren. Integendeel!

En die juno60 blijft een tegekke synth he! Goeie sound en eenvoudiger in de bediening heb ik ze nog niet gezien.

Dank u allen voor het luisteren!!!!!!!!!! :okdan:

Origineel geplaatst door Oxy-Yan

Al hoewel het nummer meer dan zeven minuten duurt en eigenlijk een loop is waarop gevarieerd wordt, is het toch niet vervelend om naar te luisteren. Integendeel!

Das met de meeste nummers, alleen klinkt het bij sommige daar te erg naar. Bij deze vindt ik niet.
Er zitten diverse kleine veranderingen in maar die vallen niet zo op. Je zult van mij nooit de meest ingewikkelde
dingen te horen krijgen, aangezien ik alles live opneem! en ik ben maar in m'n eentje.

gepost zonder ander meningen en bevindingen te lezen

gepost zonder ander meningen en bevindingen te lezen

een paar punten
0.27 een hapering ofwel hij slaat daar over
1.30 grappige lead maar is wat vals of valt een beetje uit de toon (of wel de hoge melodie die er bij komt)
2.36 een hapering
2.46 en weer de lead die uit de toon valt
4.06 beat break was super miami vice styleee :P
4.30 helaas weer een hapering
6.56 hapering

voor de rest een lekkere vintage reetro track beetje vage afbouw op het end maar voor een testje.. lekker man

:halleluja :halleluja :halleluja

Peez Tron

Bedankt Tron, jaja die happeringen komen door probleempje. Zie boven.
Wat betreft het vals klinken, is mij nog niet zo opgevallen, zal het vanavond effe checkken.

Back